Odpowiedz

Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

wpłaciłam pieniądze do bankomatu-wpłatomatu (sobota) ing planet cash 10 000 zł pojawił się komunikat że nie zostanie wydane potwierdzenie transakcji i automatycznie maszyna zaczęła deponować pieniądze. Po zakończeniu została mi zwrócona karta. Potwierdzenie wpłaty nie zostało wydane a na koncie pieniędzy brak! Na infolinii po godzinnym oczekiwaniu na rozmowę usłyszałam że reklamacja została przyjęta będą weryfikowane zapisy z kamer a o rozpatrzonej reklamacji zostanę poinformowna listownie w ciągu kilku dni! To skandal czuje się okradziona, a na domiar złego policja nie przyjęła zgłoszenia o kradzieży pieniędzy przez bankomat. Takie sytuacje są nie dopuszczalne!
Odpowiedz
0 Lajków
Agata2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-02-2022
Wiadomość 1 z 7 (7 745 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Przykro nam, że spotkała Panią taka sytuacja z wpłatą gotówki. Zrobimy wszystko, aby jak najszybciej sprawdzić zgłoszoną reklamację. Podczas rejestrowania zgłoszenia podajemy maksymalny czas na odpowiedź. Może Pani jednak otrzymać ją wcześniej. 

Skontaktowałam się z Panią w tej sprawie również w wiadomości prywatnej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (7 744 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Numer zgłoszenia reklamacyjnego 020302/022022. Sytuacja miała miejsce w Kaliszu przy ul. Górnośląskiej 82 wpłacałam 10 tyś zł na niezbędne opłaty dotyczące prowadzenia firmy od lat jestem klientem ing czas oczekiwania na wyjaśnienia i zwrot środków mocno mnie rozczarował zostałam bez funduszy.
Odpowiedz
0 Lajków
Agata2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-02-2022
Wiadomość 3 z 7 (7 737 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Dziękuję za te informację. Przekazałam wiadomość z prośbą o przyspieszenie sprawy. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (7 726 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

@ Agata2 Mamy informację, że otrzymałaś odpowiedź w sprawie zgłoszenia.
Napisz proszę, czy udało się wyjaśnić sprawę?

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 5 z 7 (7 589 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Policja powinna przyjąć zgłoszenie o wyłudzenie pieniędzy przez bank... Nie przez wplatomat.... Bardzo proszę o informację czy odzyskała Pani pieniądze... Jak skończyła się sprawa. U mnie bardzo podobna sytuacja i ING nie przejęło się w ogóle... W oddziale namawiają do korzystania z wplatomatu a mi wciągnął 10 tyś zł i to jest hit, uwaga, pieniędzy nie ma a pierwsza decyzja przyszła odmowna bo nie stwierdzono nadwyzki w wplatomacie!!! Strata pieniędzy, można wyrywać włosy i nie spac po nocach a w oddziale panie bardzo zdziwione, że nie chcę wpłacać w wplatomacie. Chyba to jest zasadne? Proszę o odpowiedź jak sprawa się skończyła. Bardzo mi zależy na odpowiedzi. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 6 z 7 (5 760 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Witam, prosze o informację jak zakończyła się sprawa.

Odpowiedz
0 Lajków
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-12-2022
Wiadomość 7 z 7 (4 678 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy