Ja również zostałam oszukana przez ing. 25.12 wpłaciłam duża kwotę, wpłatomat wciągnął pieniądze, nie wydrukował potwierdzenia i nie zaksięgował wpłaty! złożona reklamacja, a dzisiaj otrzymałam negatywna odpowiedz! Nie odnotowali nadwyżki! Skandal!!
Kolejny dzień - brak informacji. Jakiejkolwiek pomocy. Nie wiadomo ile potrwa, najpóźniej do 17 stycznia. Skandal!
Bank czeka na "wyjaśnienia właściciela urządzenia". Szanowni Państwo, mnie jako klienta banku ING nie interesują Państwa wyjaśnienia z właścicielem urządzenia. Wpłatomat pobrał i nie zaksięgował dużej kwoty - nie z mojej winy! Takie reklamacje powinny być rozwiązywane natychmiastowo a
Panie Kamilu, reklamacja została złożona prawidłowo. Jednak termin rozpatrzenia reklamacji do 17.01 jest nie do zakceptowania. To nie jest kwota 100zl tylko 10tys! Wydaje mi się że 3 dni to już jest długo. Jak wygląda analiza reklamacji przez analityków?
Pani Wioletto dokonywanych było kilka wpłat. 3500, 10 tys i 10 tys. 3500 wpłacone we wplatomacie w Józefowie zaksięgowane prawidłowo, 10 tys zaksięgowane w otwocku (mam potwierdzenie) i 10 tys w Owtocku bez potwierdzenia (po wpłaceniu pieniedzy pojawił się komunikat brak możliwości dokonywania wpłat.) Takie problemy powinny być rozwiązywane w 24 godziny.
Pani Wioletto, problem polega na tym, że ja czekać nie moge ani dnia dłużej. Posiadam konto w Państwa banku od kilkunastu lat i uważam że taka sytuacja jest niesprawiedliwa. 10 tys przeznaczone na moje zobowiązania, które opłacić muszę dzisiaj. Proszę chociaż o warunkowe uznanie reklamacji!
Witam, w dniu 25.12 wpłaciłam do bankomatu 23500zl. Zaksiegowano jedynie 13500. Natychmiast zlozylam reklamacje. Czas rozpatrzenia 17.01.23!!!! Proszę o natychmiastowy zwrot środków. Reklamacja nr 120224/122022