O marchewka

marchewka
3 Polubień
0 Rozwiązań
9 Postów
Re: WPŁATOMAT - złe zaksięgowanie wpłaty
Ja również zostałam oszukana przez ing. 25.12 wpłaciłam duża kwotę, wpłatomat wciągnął pieniądze, nie wydrukował potwierdzenia i nie zaksięgował wpłaty! złożona reklamacja, a dzisiaj otrzymałam negatywna odpowiedz! Nie odnotowali nadwyżki! Skandal!!
1
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re.: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Witam, prosze o informację jak zakończyła się sprawa.

0
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Kolejny dzień - brak informacji. Jakiejkolwiek pomocy. Nie wiadomo ile potrwa, najpóźniej do 17 stycznia. Skandal!

Bank czeka na "wyjaśnienia właściciela urządzenia". Szanowni Państwo, mnie jako klienta banku ING nie interesują Państwa wyjaśnienia z właścicielem urządzenia. Wpłatomat pobrał i nie zaksięgował dużej kwoty - nie z mojej winy! Takie reklamacje powinny być rozwiązywane natychmiastowo a

...
1
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja
Dzien dobry, kolejny dzień bez odpowiedzi
2
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja
W dalszym ciągu nie mam odpowiedzi.
3
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja
Panie Kamilu, reklamacja została złożona prawidłowo. Jednak termin rozpatrzenia reklamacji do 17.01 jest nie do zakceptowania. To nie jest kwota 100zl tylko 10tys! Wydaje mi się że 3 dni to już jest długo. Jak wygląda analiza reklamacji przez analityków?
4
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja
Pani Wioletto dokonywanych było kilka wpłat. 3500, 10 tys i 10 tys. 3500 wpłacone we wplatomacie w Józefowie zaksięgowane prawidłowo, 10 tys zaksięgowane w otwocku (mam potwierdzenie) i 10 tys w Owtocku bez potwierdzenia (po wpłaceniu pieniedzy pojawił się komunikat brak możliwości dokonywania wpłat.) Takie problemy powinny być rozwiązywane w 24 godziny.
0
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja
Pani Wioletto, problem polega na tym, że ja czekać nie moge ani dnia dłużej. Posiadam konto w Państwa banku od kilkunastu lat i uważam że taka sytuacja jest niesprawiedliwa. 10 tys przeznaczone na moje zobowiązania, które opłacić muszę dzisiaj. Proszę chociaż o warunkowe uznanie reklamacji!
8
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja
Witam, w dniu 25.12 wpłaciłam do bankomatu 23500zl. Zaksiegowano jedynie 13500. Natychmiast zlozylam reklamacje. Czas rozpatrzenia 17.01.23!!!! Proszę o natychmiastowy zwrot środków. Reklamacja nr 120224/122022
10
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎28-12-2022 14:24
Data ostatnich odwiedzin ‎11-01-2023 09:45
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 9
Łączna liczba otrzymanych Lajków 3
Posty, które lubię