19-02-2022 20:44
19-02-2022 20:49
Przykro nam, że spotkała Panią taka sytuacja z wpłatą gotówki. Zrobimy wszystko, aby jak najszybciej sprawdzić zgłoszoną reklamację. Podczas rejestrowania zgłoszenia podajemy maksymalny czas na odpowiedź. Może Pani jednak otrzymać ją wcześniej.
Skontaktowałam się z Panią w tej sprawie również w wiadomości prywatnej.
19-02-2022 21:15
19-02-2022 21:39
Dziękuję za te informację. Przekazałam wiadomość z prośbą o przyspieszenie sprawy.
23-02-2022 11:41
@ Agata2 Mamy informację, że otrzymałaś odpowiedź w sprawie zgłoszenia.
Napisz proszę, czy udało się wyjaśnić sprawę?
14-09-2022 10:59
10-01-2023 15:16
Witam, prosze o informację jak zakończyła się sprawa.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |