19-02-2022 20:44
19-02-2022 20:49
Przykro nam, że spotkała Panią taka sytuacja z wpłatą gotówki. Zrobimy wszystko, aby jak najszybciej sprawdzić zgłoszoną reklamację. Podczas rejestrowania zgłoszenia podajemy maksymalny czas na odpowiedź. Może Pani jednak otrzymać ją wcześniej.
Skontaktowałam się z Panią w tej sprawie również w wiadomości prywatnej.
19-02-2022 21:15
19-02-2022 21:39
Dziękuję za te informację. Przekazałam wiadomość z prośbą o przyspieszenie sprawy.
23-02-2022 11:41
@ Agata2 Mamy informację, że otrzymałaś odpowiedź w sprawie zgłoszenia.
Napisz proszę, czy udało się wyjaśnić sprawę?
@GninG Obecnie na konto walutowe gotówkę wpłacisz jedynie w naszej placówce kasowej. Tutaj możesz sprawdzić najbliższy taki oddział: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial&filter=kasa
... 30-06-2022Witam,
czy wiadomo już coś konkretnego w zakresie wakacji kredytowych, które obecnie są na etapie prac w sejmie?
Chodzi mi konkretnie o to, czy korzystając z nich, będzie można uruchomić transzę kredy
... 30-06-2022Tak, możesz nadpłacić kredyt w każdej chwili. Pamiętaj jednak, żeby nie spłacić tej części uruchomionej już kwoty kredytu
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |