19-02-2022 20:44
19-02-2022 20:49
Przykro nam, że spotkała Panią taka sytuacja z wpłatą gotówki. Zrobimy wszystko, aby jak najszybciej sprawdzić zgłoszoną reklamację. Podczas rejestrowania zgłoszenia podajemy maksymalny czas na odpowiedź. Może Pani jednak otrzymać ją wcześniej.
Skontaktowałam się z Panią w tej sprawie również w wiadomości prywatnej.
19-02-2022 21:15
19-02-2022 21:39
Dziękuję za te informację. Przekazałam wiadomość z prośbą o przyspieszenie sprawy.
23-02-2022 11:41
@ Agata2 Mamy informację, że otrzymałaś odpowiedź w sprawie zgłoszenia.
Napisz proszę, czy udało się wyjaśnić sprawę?
14-09-2022 10:59
10-01-2023 15:16
Witam, prosze o informację jak zakończyła się sprawa.
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |