Odpowiedz

Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

wpłaciłam pieniądze do bankomatu-wpłatomatu (sobota) ing planet cash 10 000 zł pojawił się komunikat że nie zostanie wydane potwierdzenie transakcji i automatycznie maszyna zaczęła deponować pieniądze. Po zakończeniu została mi zwrócona karta. Potwierdzenie wpłaty nie zostało wydane a na koncie pieniędzy brak! Na infolinii po godzinnym oczekiwaniu na rozmowę usłyszałam że reklamacja została przyjęta będą weryfikowane zapisy z kamer a o rozpatrzonej reklamacji zostanę poinformowna listownie w ciągu kilku dni! To skandal czuje się okradziona, a na domiar złego policja nie przyjęła zgłoszenia o kradzieży pieniędzy przez bankomat. Takie sytuacje są nie dopuszczalne!
Odpowiedz
0 Lajków
Agata2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-02-2022
Wiadomość 1 z 6 (2 743 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Przykro nam, że spotkała Panią taka sytuacja z wpłatą gotówki. Zrobimy wszystko, aby jak najszybciej sprawdzić zgłoszoną reklamację. Podczas rejestrowania zgłoszenia podajemy maksymalny czas na odpowiedź. Może Pani jednak otrzymać ją wcześniej. 

Skontaktowałam się z Panią w tej sprawie również w wiadomości prywatnej. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
730
163
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (2 742 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Numer zgłoszenia reklamacyjnego 020302/022022. Sytuacja miała miejsce w Kaliszu przy ul. Górnośląskiej 82 wpłacałam 10 tyś zł na niezbędne opłaty dotyczące prowadzenia firmy od lat jestem klientem ing czas oczekiwania na wyjaśnienia i zwrot środków mocno mnie rozczarował zostałam bez funduszy.
Odpowiedz
0 Lajków
Agata2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-02-2022
Wiadomość 3 z 6 (2 735 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Dziękuję za te informację. Przekazałam wiadomość z prośbą o przyspieszenie sprawy. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
492
110
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (2 724 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

@ Agata2 Mamy informację, że otrzymałaś odpowiedź w sprawie zgłoszenia.
Napisz proszę, czy udało się wyjaśnić sprawę?

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
492
110
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (2 587 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Policja powinna przyjąć zgłoszenie o wyłudzenie pieniędzy przez bank... Nie przez wplatomat.... Bardzo proszę o informację czy odzyskała Pani pieniądze... Jak skończyła się sprawa. U mnie bardzo podobna sytuacja i ING nie przejęło się w ogóle... W oddziale namawiają do korzystania z wplatomatu a mi wciągnął 10 tyś zł i to jest hit, uwaga, pieniędzy nie ma a pierwsza decyzja przyszła odmowna bo nie stwierdzono nadwyzki w wplatomacie!!! Strata pieniędzy, można wyrywać włosy i nie spac po nocach a w oddziale panie bardzo zdziwione, że nie chcę wpłacać w wplatomacie. Chyba to jest zasadne? Proszę o odpowiedź jak sprawa się skończyła. Bardzo mi zależy na odpowiedzi. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 6 z 6 (758 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Powolne działanie aplikacji ing

Dobry Wieczór!

Mam pytanie, ponieważ posiadam telefon Samsung s22 na androidzie 13 i wszystkie inne aplikację chodzą płynnie, a moje ing chodzi strasznie mozolnie.

Na innym modelu, który miałem wcześnie

...

01-12-2022
Aplikacja na androidzie sama sie uruchamia

Witam.
Od niedawna aplikacja na telefonie sama sie włącza co jest cholernie denerwujące, zwlaszcza, że przerywa to co akurat robie, przerywa mi nagrywanie filmów (a telefon jest akurat jedynym narzedzi...

01-12-2022
Re: Moje kredyty zniknęły

Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości intern

...

30-11-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy