Odpowiedz

Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

wpłaciłam pieniądze do bankomatu-wpłatomatu (sobota) ing planet cash 10 000 zł pojawił się komunikat że nie zostanie wydane potwierdzenie transakcji i automatycznie maszyna zaczęła deponować pieniądze. Po zakończeniu została mi zwrócona karta. Potwierdzenie wpłaty nie zostało wydane a na koncie pieniędzy brak! Na infolinii po godzinnym oczekiwaniu na rozmowę usłyszałam że reklamacja została przyjęta będą weryfikowane zapisy z kamer a o rozpatrzonej reklamacji zostanę poinformowna listownie w ciągu kilku dni! To skandal czuje się okradziona, a na domiar złego policja nie przyjęła zgłoszenia o kradzieży pieniędzy przez bankomat. Takie sytuacje są nie dopuszczalne!
Odpowiedz
0 Lajków
Agata2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-02-2022
Wiadomość 1 z 7 (7 375 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Przykro nam, że spotkała Panią taka sytuacja z wpłatą gotówki. Zrobimy wszystko, aby jak najszybciej sprawdzić zgłoszoną reklamację. Podczas rejestrowania zgłoszenia podajemy maksymalny czas na odpowiedź. Może Pani jednak otrzymać ją wcześniej. 

Skontaktowałam się z Panią w tej sprawie również w wiadomości prywatnej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
780
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (7 374 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Numer zgłoszenia reklamacyjnego 020302/022022. Sytuacja miała miejsce w Kaliszu przy ul. Górnośląskiej 82 wpłacałam 10 tyś zł na niezbędne opłaty dotyczące prowadzenia firmy od lat jestem klientem ing czas oczekiwania na wyjaśnienia i zwrot środków mocno mnie rozczarował zostałam bez funduszy.
Odpowiedz
0 Lajków
Agata2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-02-2022
Wiadomość 3 z 7 (7 367 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Dziękuję za te informację. Przekazałam wiadomość z prośbą o przyspieszenie sprawy. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
536
120
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (7 356 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

@ Agata2 Mamy informację, że otrzymałaś odpowiedź w sprawie zgłoszenia.
Napisz proszę, czy udało się wyjaśnić sprawę?

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
536
120
04-09-2015
Wiadomość 5 z 7 (7 219 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Policja powinna przyjąć zgłoszenie o wyłudzenie pieniędzy przez bank... Nie przez wplatomat.... Bardzo proszę o informację czy odzyskała Pani pieniądze... Jak skończyła się sprawa. U mnie bardzo podobna sytuacja i ING nie przejęło się w ogóle... W oddziale namawiają do korzystania z wplatomatu a mi wciągnął 10 tyś zł i to jest hit, uwaga, pieniędzy nie ma a pierwsza decyzja przyszła odmowna bo nie stwierdzono nadwyzki w wplatomacie!!! Strata pieniędzy, można wyrywać włosy i nie spac po nocach a w oddziale panie bardzo zdziwione, że nie chcę wpłacać w wplatomacie. Chyba to jest zasadne? Proszę o odpowiedź jak sprawa się skończyła. Bardzo mi zależy na odpowiedzi. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 6 z 7 (5 390 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Witam, prosze o informację jak zakończyła się sprawa.

Odpowiedz
0 Lajków
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-12-2022
Wiadomość 7 z 7 (4 308 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Przesłaliśmy w tej sprawie pytanie, jak tylko dostaniemy odpowiedź, to umieścimy ją w tym wątku.

24-06-2024
Re.: Historia transakcji - dostęp do innych TFI przez ING

PS.
Ale brawo Pani Elżbieto. Po 13 dniach Pani coś napisała. Może Pani sobie tam odhaczyć, że rozwiązane czy coś.

24-06-2024
Re.: Historia transakcji - dostęp do innych TFI przez ING

Potrzebowałem pliku csv z historią. Nie chodziło mi o sprawdzenie pojedynczej transakcji, tylko wyciągnięcie pliku z historią. Pliku, który jest czymś normalnym i naturalnym w każdym innym banku. W si

...

24-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy