Odpowiedz

Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Witam
Mam taki problem iż wpłatomat nie wpłacił pieniędzy mimo iż robiłam wpłatę gotówkę 2100 zł w Radomiu na ulicy Chrobrego wyskoczyło awaria i dostałam tylko zwrot karty a nie gotówki
Odpowiedz
0 Lajków
Magdalenah20
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
26-12-2022
Wiadomość 1 z 8 (5 926 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Witaj,

przykro mi, że tak się stało. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie reklamację w tej kwestii. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 8 (5 872 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Już została zgłoszona reklamacja i termin rozpatrzenia aż 17.01
Odpowiedz
0 Lajków
Magdalenah20
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
26-12-2022
Wiadomość 3 z 8 (5 860 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Jaki jest średni czas oczekiwania ?
Odpowiedz
0 Lajków
Magdalenah20
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
26-12-2022
Wiadomość 4 z 8 (5 793 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

 
Odpowiedz
0 Lajków
Magdalenah20
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
26-12-2022
Wiadomość 5 z 8 (5 793 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Reklamacje rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Proszę podaj numer zgłoszenia. Przekażę prośbę do działu reklamacji z prośba o pilne jej rozpatrzenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
255
47
11-02-2020
Wiadomość 6 z 8 (5 787 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

120359/122022 dziękuje Pani
Odpowiedz
0 Lajków
Magdalenah20
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
26-12-2022
Wiadomość 7 z 8 (5 773 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
255
47
11-02-2020
Wiadomość 8 z 8 (5 766 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czas oczekiwania na decyzję

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy

...

24-06-2025
Re: Blik kontakty

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.

23-06-2025
Re.: Blik kontakty

Witam, również u mnie wystąpił ten sam problem. Kontakty mam tylko wybiórczo w aplikacji a w telefonie są wszystkie.

Próbowałam już wyczyścić dane z aplikacji itp. ale dalej problem występuje.
Jest to d...

23-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy