26-12-2022 23:19
27-12-2022 06:08
Witaj,
przykro mi, że tak się stało. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie reklamację w tej kwestii.
27-12-2022 07:01
27-12-2022 12:43
27-12-2022 12:44
27-12-2022 12:51
Reklamacje rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Proszę podaj numer zgłoszenia. Przekażę prośbę do działu reklamacji z prośba o pilne jej rozpatrzenie.
27-12-2022 13:25
27-12-2022 13:34
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji.
W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie. Abyśmy mogli to spraw
... 15-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |