Odpowiedz

Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Witam
Mam taki problem iż wpłatomat nie wpłacił pieniędzy mimo iż robiłam wpłatę gotówkę 2100 zł w Radomiu na ulicy Chrobrego wyskoczyło awaria i dostałam tylko zwrot karty a nie gotówki
Odpowiedz
0 Lajków
Magdalenah20
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
26-12-2022
Wiadomość 1 z 8 (5 429 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Witaj,

przykro mi, że tak się stało. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie reklamację w tej kwestii. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 8 (5 375 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Już została zgłoszona reklamacja i termin rozpatrzenia aż 17.01
Odpowiedz
0 Lajków
Magdalenah20
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
26-12-2022
Wiadomość 3 z 8 (5 363 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Jaki jest średni czas oczekiwania ?
Odpowiedz
0 Lajków
Magdalenah20
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
26-12-2022
Wiadomość 4 z 8 (5 296 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

 
Odpowiedz
0 Lajków
Magdalenah20
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
26-12-2022
Wiadomość 5 z 8 (5 296 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Reklamacje rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Proszę podaj numer zgłoszenia. Przekażę prośbę do działu reklamacji z prośba o pilne jej rozpatrzenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 6 z 8 (5 290 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

120359/122022 dziękuje Pani
Odpowiedz
0 Lajków
Magdalenah20
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
26-12-2022
Wiadomość 7 z 8 (5 276 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 8 z 8 (5 269 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy