20-12-2016 16:28
Witam,
złożyłem wniosek o powiekszenie limitu zadluzenia na koncie. Kiedy wchodze w zlozone moje wnioski widnieje komunikat : Wniosek został przyjęty do realizacji w Banku
Muszę się udać do banku czy czekać na jakaś wiadomosc ?
pozdrawiam
20-12-2016 17:01
@olek_oleczek Decyzję kredytową podejmujmy maksymalnie do 2 dni roboczych. Komunikat o którym wspomniałeś sugeruje, że nasi analitycy nie mogli podjąć decyzji o podwyższeniu debetu od ręki. Dodatkowo po podjęciu decyzji powinieneś otrzymać wiadomość sms o tym, że zmienił się status Twojego wniosku kredytowego.
30-03-2017 12:46
31-03-2017 10:16
Informację o swoim wniosku sprawdzisz:
- telefonicznie: 32/357 00 69,
- wysyłając wiadomość przez Moje ING,
- w oddziale.
Prosimy skontaktuj się z nami w wymieniony wyżej sposób, sprawdzimy co dzieje się z wnioskiem.
05-04-2017 19:52
To dziwne ze wczesniej nigdy nie wyskakiwała taka inormacja. Zawsze odbywalo się odrazu. POzatym ostatnio zwiekszylam limit przez nowa strone teraz mnie przerzuca na stara nie wiem czemu.
06-04-2017 19:46
@elson złożenie wniosku o podwyższenie limitu zadłużenia w koncie, obecnie możliwe jest w poprzedniej wersji systemu. Natomiast złożenie limitu możliwe jest przez nowy system bankowości internetowej.
07-04-2017 12:33
08-04-2017 13:29
Nie wszystkie funkcjonalności dostępne są w nowym systemie bankowości internetowej. Sukcesywnie wprowadzamy tam kolejne opcje. Wniosek o podwyższenie limitu zadłużenia w koncie możesz złożyć w poprzedniej wersji systemu.
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
28-07-2017 08:59
Szkoda, że żadna z osób tu piszących nie dała znać jak się sprawa zakończyła.
Bo u mnie podobnie... wniosek czeka na realizację trzeci dzień. I ok, kontaktowałam się z bankiem, ale rozmowa w niczym mi nie pomogła, jak tutaj sugerujecie. Podczas rozmowy telefoniczniej zostałam tylko poinformowana, że "wniosków jest dużo" i rozpatrywanie może potrwać dłużej. Co więcej, Pani "nie widzi mojego wniosku w systemie, ale skoro jest w realizacji, to jest.."
Słabo... Nic nie wiem.
Dziś jest piatek, w poniedziałek właściwie mogłabym już zrezygnować z tego wniosku. Ale w systemie nie ma takiej możliwości.
29-07-2017 08:39
To prawda, że w przypadku dużej ilośc wniosków kredytowych ich rozpatrzenie może ulec wydłużeniu za co przepraszam. Ciężko mi się odnieść do Twojej rozmowy telefonicznej. Na infolinii możesz potwierdzić złożenie wniosku, natomiast informacja o jego rozpatrzeniu dotrze do Ciebie w formie wiadomości sms. To prawda, że po złożeniu pełnego wniosku kredytowego nie masz możliwości, aby z niego zrezygnować, natomiast samo podjęcie decyzji kredytowej nie jest wiążące. Nie masz obowązku podpisywania umowy o podwyższenie limitu jeżeli uznasz to za niestosowne.
I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet
... 16-07-2025Dzień dobry,
Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier
... 16-07-2025Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-2025