- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Kredyt Gotówkowy
04-08-2017 17:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
20 lipca otrzyałem odmowę na udzielenie kredytu gotówkowego przez niedostarcznie wyciagu za jeden z miesiecy wniosek składany online, dziś byłem złożyc nowy wniosek lecz pani z obslugi powieziala mi ze nie moge zlozyc wniosku przez zbyt duze ryzyko inwestycji co to znaczy? kiedy moge zlozyc nowy wniosek po odrzuceniu wczesniejszego?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-08-2017 19:54
Re.: Kredyt Gotówkowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kuba7283 trudno mi się odnieść do uzasadnienia odmowy udzielenia rekomendacji kredytowej. Każdy wniosek rozpartujemy indywidualnie w procesie oceny zdolności kredytowej. Jeśli oczekujesz informacji o powodzie odmówienia, podanej w bardziej przystępnej formie złóż reklamację. W odpowiedzi reklamacyjnej podamy uzasadnienie naszej decyzji. Reklamację możesz złożyć telefonicznie pod numerami
800 163 012 lub +48 32 357 00 62
Godziny kontaktu:
pon. -pt.: 8:00 - 19:00
Reklamację możesz złożyć w systemie bankowości internetowej Moje ING. Zaloguj się i napisz nową wiadomość. W temacie wiadomości wpisz „Reklamacja”
Zaloguj się . W dowolnym oddziale naszego banku lub wypełniając formularz kontaktu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość