04-08-2017 17:31
Witam,
20 lipca otrzyałem odmowę na udzielenie kredytu gotówkowego przez niedostarcznie wyciagu za jeden z miesiecy wniosek składany online, dziś byłem złożyc nowy wniosek lecz pani z obslugi powieziala mi ze nie moge zlozyc wniosku przez zbyt duze ryzyko inwestycji co to znaczy? kiedy moge zlozyc nowy wniosek po odrzuceniu wczesniejszego?
Pozdrawiam
05-08-2017 19:54
@kuba7283 trudno mi się odnieść do uzasadnienia odmowy udzielenia rekomendacji kredytowej. Każdy wniosek rozpartujemy indywidualnie w procesie oceny zdolności kredytowej. Jeśli oczekujesz informacji o powodzie odmówienia, podanej w bardziej przystępnej formie złóż reklamację. W odpowiedzi reklamacyjnej podamy uzasadnienie naszej decyzji. Reklamację możesz złożyć telefonicznie pod numerami
800 163 012 lub +48 32 357 00 62
Godziny kontaktu:
pon. -pt.: 8:00 - 19:00
Reklamację możesz złożyć w systemie bankowości internetowej Moje ING. Zaloguj się i napisz nową wiadomość. W temacie wiadomości wpisz „Reklamacja”
Zaloguj się . W dowolnym oddziale naszego banku lub wypełniając formularz kontaktu.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.