04-08-2017 17:31
Witam,
20 lipca otrzyałem odmowę na udzielenie kredytu gotówkowego przez niedostarcznie wyciagu za jeden z miesiecy wniosek składany online, dziś byłem złożyc nowy wniosek lecz pani z obslugi powieziala mi ze nie moge zlozyc wniosku przez zbyt duze ryzyko inwestycji co to znaczy? kiedy moge zlozyc nowy wniosek po odrzuceniu wczesniejszego?
Pozdrawiam
05-08-2017 19:54
@kuba7283 trudno mi się odnieść do uzasadnienia odmowy udzielenia rekomendacji kredytowej. Każdy wniosek rozpartujemy indywidualnie w procesie oceny zdolności kredytowej. Jeśli oczekujesz informacji o powodzie odmówienia, podanej w bardziej przystępnej formie złóż reklamację. W odpowiedzi reklamacyjnej podamy uzasadnienie naszej decyzji. Reklamację możesz złożyć telefonicznie pod numerami
800 163 012 lub +48 32 357 00 62
Godziny kontaktu:
pon. -pt.: 8:00 - 19:00
Reklamację możesz złożyć w systemie bankowości internetowej Moje ING. Zaloguj się i napisz nową wiadomość. W temacie wiadomości wpisz „Reklamacja”
Zaloguj się . W dowolnym oddziale naszego banku lub wypełniając formularz kontaktu.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al