Odpowiedz

brak danych

witam.wczoraj skladalem wniosek o pozyczke jednak go nie dokonczylem.dzis klikam dokoncz wniosek i mam komunikat. NIEUDALO SIE POBRAC DANYCH!!!nie mam innych opcji a nowego wniosku nie moge otwozyc.coz dalej czynic??
Odpowiedz
0 Lajków
arkbil
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-08-2017
Wiadomość 1 z 5 (7 492 wyświetleń)

Re.: brak danych

Mam ten sam problem,trzeba zgłaszać przez bankowośc bo to jakis większy problem

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 5 (7 467 wyświetleń)

Re.: brak danych

[ Edytowane ]

@arkbil Opisana sytuacja może być związana z przeglądarką internetową, z której korzystasz. Spróbuj usunąć historię przeglądania oraz pliki cookie. Pamięć podręczną można usunąć używając skrótu klawiaturowego: ctrl + shift + delete lub w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli nadal będziesz miał trudności, wyślij wiadomość przez Moje ING lub skontaktuj się z całodobową infolinią: (32) 357 00 69. Wyjaśnimy to.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 3 z 5 (7 392 wyświetleń)

Re.: brak danych

Taki problem wystąpił również u mnie, a zalecenia moderatora nie pomogły w jego rozwiązaniu...

Dodatkowo nie mogę zalogować się przez moje ing w telefonie... Po próbie logowania system cały czas próbuje włączyć stronę główną lecz po chwili wyskakuje komunikat "nie można pobrać danych"... Także tym problemem powinien zająć się bank...

Odpowiedz
0 Lajków
nikon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
12-12-2016
Wiadomość 4 z 5 (7 078 wyświetleń)

Re.: brak danych

Przez forum nie mamy dostępu do danych w naszym systemie. Jeżeli wyczyszczenie przeglądarki nie dało żadnego efektu to proszę skontaktujcie się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 lub wyślijcie wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING. Nasi doradcy sprawdzą co się stało.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (6 939 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy