17-08-2017 16:26
17-08-2017 22:30
Mam ten sam problem,trzeba zgłaszać przez bankowośc bo to jakis większy problem
18-08-2017 19:28 | Edytowano: 12-11-2017 18:34
@arkbil Opisana sytuacja może być związana z przeglądarką internetową, z której korzystasz. Spróbuj usunąć historię przeglądania oraz pliki cookie. Pamięć podręczną można usunąć używając skrótu klawiaturowego: ctrl + shift + delete lub w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Jeśli nadal będziesz miał trudności, wyślij wiadomość przez Moje ING lub skontaktuj się z całodobową infolinią: (32) 357 00 69. Wyjaśnimy to.
21-08-2017 20:25
Taki problem wystąpił również u mnie, a zalecenia moderatora nie pomogły w jego rozwiązaniu...
Dodatkowo nie mogę zalogować się przez moje ing w telefonie... Po próbie logowania system cały czas próbuje włączyć stronę główną lecz po chwili wyskakuje komunikat "nie można pobrać danych"... Także tym problemem powinien zająć się bank...
22-08-2017 19:59
Przez forum nie mamy dostępu do danych w naszym systemie. Jeżeli wyczyszczenie przeglądarki nie dało żadnego efektu to proszę skontaktujcie się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 lub wyślijcie wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING. Nasi doradcy sprawdzą co się stało.
Muszę się poprawić w temacie jeszcze w kilku miejscach
Czy też konto Premium w BNP Paribas lub na siłę KK ING VISA (płatność bezgotówkowa po kursie VISA jak w PKO BP)
Oczywiście pomyliłem PKO BP z PEKA
... 11-10-2024Jak to jest, że ING praktycznie ciągle daje promocje dla nowych klientów? Dlaczego człowiek przychodzący z ulicy, zawsze dostaje coś EXTRA?
Teraz Wasza aktualna promocja:
Każdy posiada lub miał konto w jakimś innym banku. Jak wiadomo, inne konto w innym banku ma również ciekawe opcje i funkcje, których nie ma w ING
Wypisujcie w tym temacie pomysły, które ma w swojej apl
... 11-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |