17-08-2017 16:26
17-08-2017 22:30
Mam ten sam problem,trzeba zgłaszać przez bankowośc bo to jakis większy problem
18-08-2017 19:28 | Edytowano: 12-11-2017 18:34
@arkbil Opisana sytuacja może być związana z przeglądarką internetową, z której korzystasz. Spróbuj usunąć historię przeglądania oraz pliki cookie. Pamięć podręczną można usunąć używając skrótu klawiaturowego: ctrl + shift + delete lub w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Jeśli nadal będziesz miał trudności, wyślij wiadomość przez Moje ING lub skontaktuj się z całodobową infolinią: (32) 357 00 69. Wyjaśnimy to.
21-08-2017 20:25
Taki problem wystąpił również u mnie, a zalecenia moderatora nie pomogły w jego rozwiązaniu...
Dodatkowo nie mogę zalogować się przez moje ing w telefonie... Po próbie logowania system cały czas próbuje włączyć stronę główną lecz po chwili wyskakuje komunikat "nie można pobrać danych"... Także tym problemem powinien zająć się bank...
22-08-2017 19:59
Przez forum nie mamy dostępu do danych w naszym systemie. Jeżeli wyczyszczenie przeglądarki nie dało żadnego efektu to proszę skontaktujcie się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 lub wyślijcie wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING. Nasi doradcy sprawdzą co się stało.
Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |