04-03-2020 13:33
jak zamknąć limit zadłużenia na koncie ? trzeba osobiście udać się do banku czy można poprzez zalogowanie się na koncie ?
05-03-2020 13:54
@retros Możesz zamknąć swój limit przyznany do konta osobistego zarówno w oddziale i w Moim ING. Jeśli wybierzesz tę drugą opcję, to wystarczy, że wejdziesz w Moje finanse> Konta osobiste> tu wybierz swoje konto> Zamknij limit. Oczywiście, limit musi być spłacony, zanim go zamkniesz
06-03-2020 17:58
zgadza się .... choć odpowiedz nie wyjaśnia w 100 % danej sytuacji. Długo nie było odpowiedzi na forum więc zmuszony byłem zasięgnąć telefonicznej informacji i okazało się że mając konto wspólne nie ma możliwości zamknięcia limitu poprzez Moje ING . Jedyna opcja w takim przypadku to osobiste odwiedzenie siedziby banku ( i tu ciekawostka .. nie trzeba współwłaściciela do zamknięcia limitu !! więc nasuwa się pytanie dlaczego w takim razie nie można zamknąć poprzez Moje ING ) .
I teraz jeszcze jedno pytanie - ile TRWA zamknięcie limitu . ? tzn kiedy zniknie przyznany limit na koncie ?
06-03-2020 19:20
@retros W poprzedniej wiadomości nie wspomniałeś o tym, że konto jest wspólne, dlatego przedstawiliśmy Ci standardowe informacje dla konta indywidualnego. Cieszę się, że w międzyczasie, udało Ci się uzyskać informacje na naszej infolinii
Zgadza się, że limit może zamknąć jeden ze współwłaścicieli w oddziale banku. Każda opinia jest dla nas ważna. Przekaże Twoją wiadomość do kolegów, którzy zajmują się tym procesem. Może w przyszłości będzie można zamknąć wspólny limit przez bankowość. Potwierdzam, że limit w koncie dla konta wspólnego możesz zamknąć tylko w oddziale banku. Zamykamy limit maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
09-10-2021 00:22
W zwykłym koncie też trzeba iść do banku - w aplikacji opcja niby jest, ale nie działa ("Brak połączenia z bankiem").
09-10-2021 20:07
Limit w koncie indywidualnym możesz zamknąć w oddziale banku lub w bankowości internetowej. Jeśli występuje problem z zamknięciem limitu w bankowości internetowej, proszę, wyczyść historię i pliki tymczasowe z przeglądarki, z której korzystasz. Jeśli to nie pomoże, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Sprawdzimy co się dzieje
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |