05-10-2021 20:03
Witam. Jestem tutaj po raz pierwszy.Mam problem , wypowiedziane pożyczki ING,są u Kaczmarskiego,jedna w EPU.Kilkakrotnie składałam wniosek o restrukturyzacje-odmowa..Wysłane pismo listem poleconym z prośbą o ugodę,do tej pory brak odpowiedzi. Co robić? Chcę rozmawiać z Wierzycielem,nie z Kaczmarskim.Zależy mi bardzo na ugodzie i spłacie.Co mogę dalej zrobić?Będę zobowiązana za poradę.Pozdrawiam Ala K.
06-10-2021 18:13
Jeśli Twoje umowy zostały już wypowiedziane i przekazane do zewnętrznych firm, tylko z nimi możesz ustalać spłatę. Niestety te umowy już u nas nie istnieją, przez co nie mamy jak ich zrestrukturyzować.
08-10-2021 20:10
Chcę rozmawiać z Wierzycielem, czyli ING.Wysłałam prośbę do banku w sprawie ugody, do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi.
08-10-2021 20:12
Chcę rozmawiać z Wierzycielem, czyli ING.Wysłałam prośbę do banku w sprawie ugody, do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi.Zależy mi na ugodzie.
09-10-2021 20:15
Na społeczności nie mamy dostępu do Twoich danych. Możesz skontaktować się z naszym działem pod numerem: +48 32 357 00 72. Natomiast nic nie możemy Ci zagwarantować, ponieważ tak jak pisaliśmy wcześniej. Jeśli Twoje umowy zostały już wypowiedziane, nie będziemy mieć do nich dostępu.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025