04-03-2020 13:33
jak zamknąć limit zadłużenia na koncie ? trzeba osobiście udać się do banku czy można poprzez zalogowanie się na koncie ?
05-03-2020 13:54
@retros Możesz zamknąć swój limit przyznany do konta osobistego zarówno w oddziale i w Moim ING. Jeśli wybierzesz tę drugą opcję, to wystarczy, że wejdziesz w Moje finanse> Konta osobiste> tu wybierz swoje konto> Zamknij limit. Oczywiście, limit musi być spłacony, zanim go zamkniesz
06-03-2020 17:58
zgadza się .... choć odpowiedz nie wyjaśnia w 100 % danej sytuacji. Długo nie było odpowiedzi na forum więc zmuszony byłem zasięgnąć telefonicznej informacji i okazało się że mając konto wspólne nie ma możliwości zamknięcia limitu poprzez Moje ING . Jedyna opcja w takim przypadku to osobiste odwiedzenie siedziby banku ( i tu ciekawostka .. nie trzeba współwłaściciela do zamknięcia limitu !! więc nasuwa się pytanie dlaczego w takim razie nie można zamknąć poprzez Moje ING ) .
I teraz jeszcze jedno pytanie - ile TRWA zamknięcie limitu . ? tzn kiedy zniknie przyznany limit na koncie ?
06-03-2020 19:20
@retros W poprzedniej wiadomości nie wspomniałeś o tym, że konto jest wspólne, dlatego przedstawiliśmy Ci standardowe informacje dla konta indywidualnego. Cieszę się, że w międzyczasie, udało Ci się uzyskać informacje na naszej infolinii
Zgadza się, że limit może zamknąć jeden ze współwłaścicieli w oddziale banku. Każda opinia jest dla nas ważna. Przekaże Twoją wiadomość do kolegów, którzy zajmują się tym procesem. Może w przyszłości będzie można zamknąć wspólny limit przez bankowość. Potwierdzam, że limit w koncie dla konta wspólnego możesz zamknąć tylko w oddziale banku. Zamykamy limit maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
09-10-2021 00:22
W zwykłym koncie też trzeba iść do banku - w aplikacji opcja niby jest, ale nie działa ("Brak połączenia z bankiem").
09-10-2021 20:07
Limit w koncie indywidualnym możesz zamknąć w oddziale banku lub w bankowości internetowej. Jeśli występuje problem z zamknięciem limitu w bankowości internetowej, proszę, wyczyść historię i pliki tymczasowe z przeglądarki, z której korzystasz. Jeśli to nie pomoże, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Sprawdzimy co się dzieje
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |