31-05-2021 12:00
Dzień dobry,
dwa dni temu żonie w aplikacji pojawiła się opcja pożyczki. Trochę mnie to zdziwiło, bo konto z Pekao SA przenieśliśmy nie dalej jak 4 miesiące temu.
Nie mniej warunki dobre, żona mówi zobacz u siebie, bo może masz lepsze warunki bo Ty więcej zarabiasz.
Wszedłem u siebie na konto i nawet nie mam opcji złożenia wniosku, tylko od razu komunikat:
Nie możemy udzielić Ci kredytu
Teraz nie możemy udzielić Ci kredytu.
Podstawa prawna:
Weryfikacja w wewnętrznym zbiorze danych Banku zgodnie z art. 10 ustawy o kredycie konsumenckim.
Jeśli chcesz odwołać się od decyzji negatywnej, zapraszamy do oddziału.
Przyznaję, że na chodzenie do Oddziału nie mam czasu, ale ten komunikat mnie zaniepokoił. Historię kredytową mam wzorową, kredyt spłacam jeden, hipoteczny, umowa na czas nieokreślony, czyli wszystko tak, jak u żony tylko moja pensja jest dwukrotnie wyższa niż jej.
Skąd więc taka odmowa na dzień dobry tym bardziej, że z ciekawości kliknąłem wniosek o pożyczkę w mBanku gdzie mam drugie konto na które nie wpływa pensja i tam bez problemu w
01-06-2021 11:27
Miło mi czytać, że nasza oferta Was zainteresowała
Komunikat, o którym piszesz wynika najprawdopodobniej z tego, że jakieś zobowiązanie nie jest terminowo spłacane. Niestety tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby cokolwiek sprawdzić. Sprawę najlepiej wyjaśnić z BIK S.A.
Mam nadzieję, że szybko otrzymasz informacje.
01-06-2021 16:00
01-06-2021 16:16
02-06-2021 13:45
Możemy to dla Ciebie dodatkowo sprawdzić.
Jeśli chciałbyś poznać szczegóły powodu odrzucenia wniosku o ofertę kredytową możesz nam to zgłosić:
- na czacie po zalogowaniu do usługi Moje ING,
- na naszej całodobowej infolinii,
- w oddziale.
Specjalista przyjmie zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie powodu tej decyzji.
08-06-2021 10:03
08-06-2021 15:32
Rozumiem, że czas oczekiwania na odpowiedź jest długi, dlatego chcielibyśmy przekazać Twoją reklamację do właściwej jednostki, z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia. Napisz nam proszę numer zgłoszenia.
08-06-2021 15:56
08-06-2021 16:12
Poprosiliśmy analityków o szybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Dziękuję, że przekazałeś nam numer tej reklamacji.
09-06-2021 17:18
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |