10-06-2021 18:35 | Edytowano: 10-06-2021 18:36
@JacentyEsz Przykro mi, że otrzymałeś decyzję odmowną podczas składania wniosku przez internet. Wnioski składane internetowo w pierwszej kolejności rozpatrywane są przez system, dlatego jest większe prawdopodobieństwo otrzymania decyzji negatywnej. Od takiej decyzji, tak jak wspomnieliśmy, możesz odwołać się w oddziale i przekazać dodatkowe informacje. Wtedy taki wniosek jest ponownie rozpatrywany przez naszych specjalistów. Rozumiem, że złożenie odwołania, może być dla Ciebie problematyczne. Na decyzję kredytową, wpływa wiele czynników. Poza Twoimi dochodami uwzględniamy m.in. historię kredytową w naszym i innych bankach oraz dane z zewnętrznych rejestrów- BIK, BIG. Każdy bank ma swoje kryteria oceny zdolności kredytowej i mogą się one od siebie różnić.
Mimo tej sytuacji, mam nadzieję, że nadal pozostaniesz z nami.
10-06-2021 20:19
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025