15-06-2021 02:04 | Edytowano: 15-06-2021 02:07
15-06-2021 02:19 | Edytowano: 15-06-2021 02:21
15-06-2021 22:18
Podejrzewam, że jest to błąd techniczny i musimy przyjąć zgłoszenie w tej sprawie. Do tego potrzebujemy dostępu do danych w systemie bankowym
Możesz skontaktować się z naszym działem kredytowym pod numerem 32 357 00 69. Specjaliści pracują w dni robocze od 8:00 do 20:00.
Postaramy się to sprawnie wyjaśnić, abyś mógł złożyć wniosek o pożyczkę gotówkową.
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |