06-06-2019 16:15
@Michal86 Zależy nam, aby wyjaśnić tę sprawę, ale nie mamy możliwości sprawdzić Twojej bankowości/ aplikacji przez Społeczność
Proszę, zgłoś nam tę sytuację na czacie w Moim ING. Dzięki temu będziemy mogli przyjrzeć się sprawie.
06-06-2019 17:20 | Edytowano: 06-06-2019 17:24
Spróbowałem jeszcze raz wpisując w etapie 2 zupełnie przypadkowe rzeczy i przeszło dalej. Spróbowałem ponownie wpisując zgodnie z prawdą, znów błąd. Spróbowałem po raz trzeci wpisując w rubryce zobowiązań finansowych 1 zł, dla mnie to mały szczegół choć żadnych zobowiązań nie mam (na cele mieszkaniowe). Może tak zostać?
06-06-2019 19:54
07-06-2019 18:00
Michal86 Rozumiem, że pytasz o pole, w którym prosimy Cię o informację o Twoich miesięcznych wydatkach. W tym miejscu powinieneś oświadczyć Twoje wydatki związane z utrzymaniem tj. wydatki na żywność, odzież, transport, opłaty. Nie pytam Cię tylko o wydatki na cele mieszkaniowe.
Mam nadzieję, że teraz uda Ci się dokończyć wniosek.
07-06-2019 22:26
Wniosek już złożony, decyzja pozytywna wydana
Jeszcze tylko zaświadczenie zanieść i podpisać umowę.
Wydatków na utrzymanie właściwie nie mam, a wpisałem 1 zł bo z 0 zł nie chciało mnie dalej puścić.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025