06-06-2019 16:15
@Michal86 Zależy nam, aby wyjaśnić tę sprawę, ale nie mamy możliwości sprawdzić Twojej bankowości/ aplikacji przez Społeczność Proszę, zgłoś nam tę sytuację na czacie w Moim ING. Dzięki temu będziemy mogli przyjrzeć się sprawie.
06-06-2019 17:20 | Edytowano: 06-06-2019 17:24
Spróbowałem jeszcze raz wpisując w etapie 2 zupełnie przypadkowe rzeczy i przeszło dalej. Spróbowałem ponownie wpisując zgodnie z prawdą, znów błąd. Spróbowałem po raz trzeci wpisując w rubryce zobowiązań finansowych 1 zł, dla mnie to mały szczegół choć żadnych zobowiązań nie mam (na cele mieszkaniowe). Może tak zostać?
06-06-2019 19:54
07-06-2019 18:00
Michal86 Rozumiem, że pytasz o pole, w którym prosimy Cię o informację o Twoich miesięcznych wydatkach. W tym miejscu powinieneś oświadczyć Twoje wydatki związane z utrzymaniem tj. wydatki na żywność, odzież, transport, opłaty. Nie pytam Cię tylko o wydatki na cele mieszkaniowe.
Mam nadzieję, że teraz uda Ci się dokończyć wniosek.
07-06-2019 22:26
Wniosek już złożony, decyzja pozytywna wydana Jeszcze tylko zaświadczenie zanieść i podpisać umowę.
Wydatków na utrzymanie właściwie nie mam, a wpisałem 1 zł bo z 0 zł nie chciało mnie dalej puścić.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |