12-04-2019 13:32
12-04-2019 21:24
Ciężko mi się odnieść do tego o czym piszesz, ponieważ na naszej społeczności nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. Każdy wniosek kredytowy w naszym banku opiera się o analizę ryzyka związanego z udzieleniem kredytów. Jeżeli nasi analitycy mają wątpliwości w tym temacie, to mają możliwość odrzucenia takiego wniosku. W tej sytuacji proponuję Ci skontaktować się ze swoim doradcą, który odpowie na Twoje pytania lub z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 24. Nasza infolinia korporacji jest czynna w dni robocze w godzinach 8-18.
29-05-2019 23:38
30-05-2019 21:09
@Michal2 decyzję kredytową każdy bank podejmuje indywidualnie. Banki mają inne kryteria oceny zdolności kredytowej. Jeśli chcesz uzasadnienie decyzji - napisz do nas wiadomość w bankowości internetowej. Specjalista udzieli Ci jej w wiadomości zwrotnej.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025