12-04-2019 13:32
12-04-2019 21:24
Ciężko mi się odnieść do tego o czym piszesz, ponieważ na naszej społeczności nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. Każdy wniosek kredytowy w naszym banku opiera się o analizę ryzyka związanego z udzieleniem kredytów. Jeżeli nasi analitycy mają wątpliwości w tym temacie, to mają możliwość odrzucenia takiego wniosku. W tej sytuacji proponuję Ci skontaktować się ze swoim doradcą, który odpowie na Twoje pytania lub z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 24. Nasza infolinia korporacji jest czynna w dni robocze w godzinach 8-18.
29-05-2019 23:38
30-05-2019 21:09
@Michal2 decyzję kredytową każdy bank podejmuje indywidualnie. Banki mają inne kryteria oceny zdolności kredytowej. Jeśli chcesz uzasadnienie decyzji - napisz do nas wiadomość w bankowości internetowej. Specjalista udzieli Ci jej w wiadomości zwrotnej.
Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |