Kredyty i pożyczki

Odpowiedz
Highlighted

Re: Nie można pobrać wniosku.

I taką samą odpowiedź słyszę od miesiąca wydaje mi się że wasi informatycy to nie dzieci z klas podstawowych i taki problem powinni rozwiązać szybko, a wy powinniście dbać o swoich klientów bo tak się składa że nie mam możliwości pojawienia się w oddziale banku.
Odpowiedz
0 Lajków
kot1991
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
26-07-2018
Wiadomość 11 z 25 (5 744 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z wnioskiem o kredyt

Właściwe to próbowałem również przez inną przeglądarkę, przez aplikacje na telefonie oraz na innym laptopie. Wszędzie był ten sam problem. Po niecałych dwóch dniach problem zniknął.
Odpowiedz
0 Lajków
Wik3b
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
0
19-07-2018
Wiadomość 12 z 25 (6 006 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z wnioskiem o kredyt

Cieszę się, że wszystko już działa prawidłowo. Możliwe, że mieliśmy chwilowe problemy techniczne. Przepraszam za kłopoty związane z wypełnieniem wniosku kredytowego.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
226
57
12-04-2017
Wiadomość 13 z 25 (5 933 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

witam

mam podobny problem na MojeING w profilu firmowym

Nie udało sie pobrać danych 

Kod błędu: 000012

 

Odpowiedz
0 Lajków
adamm
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
14-11-2018
Wiadomość 14 z 25 (6 385 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

@adamm Abyśmy mogli sprawdzić przyczynę kodu błędu proszę napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING lub napisz do nas wiadomość. Tutaj nie jesteś wstanie sprawdzić złożonego wniosku oraz Twojej bankowości.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
402
124
25-03-2016
Wiadomość 15 z 25 (6 349 wyświetleń)
Highlighted

Wniosek o kredyt

Chciałem zgłosić że nie mogę dokończyć wypełniania wniosku, pojawia się komunikat: "Nie udało się pobrać danych"

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 16 z 25 (2 203 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Od wczoraj nie mogę dokończyć wniosku o kredyt, gdy chcę zakończyć drugi etap: "Nie udało się pobrać danych".

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 17 z 25 (2 168 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Proszę spróbuj skorzystać z innej przeglądarki lub innego urządzenia. Jeżeli nadal będziesz miał ten sam komunikat, to proszę Cię o kontakt z nami przez czata w Moim ING (w bankowości przez komputer) od poniedziałku do piątku od 8:00 do 0:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00 lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy będziemy mogli sprawdzić Twój wniosek.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015
Wiadomość 18 z 25 (2 164 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Zrobiłem kilka czynności: inna przeglądarka, wyczyszczenie historii, ciasteczek, logowanie z telefonu (pierwszy raz w życiu) a na koniec poprosiłem siostrę by ona na swoim telefonie zalogowała się na swoje konto, przez aplikację, złożyła wniosek i spróbowała przejść etap 2, w tym samym miejscu wyskoczył jej ten sam komunikat: "Nie udało się pobrać danych".

Także wina leży po waszej stronie.

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 19 z 25 (2 137 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Czy problem zostanie rozwiązany czy może mam zmienić bank?

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 20 z 25 (2 119 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
I see a notice when I access Moje ING

cześć wszystkim

Za każdym razem, gdy loguję się do Mojego ING, pojawia się informacja o aktualizacji moich danych.

Chociaż mój paszport wciąż jest ważny.

„Zrzut ekranu tego zawiadomienia jest dołączony”

J

...

06-06-2020
Re: Re.: Aplikacja ING na Huawei

Dokładnie, coraz więcej osób ma takie telefony, a ING jak i reszta banków ma ich gdzieś. Wstyd, zrobienie takiej aplikacji dla nich to chwila moment. Zdecydowanie duży minus dla banku. Analizują kolej

...

05-06-2020
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

Ja mam pytanie dotyczące dostarczania dodatkowych dokumentów. U mnie zdarzyło się już 2 razy, że będę musiał coś dosyłać. Bardzo mnie ciekawi czy analitycy poważnie podchodzą do tego, co robią? Skoro

...

05-06-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy