Odpowiedz

Re: Nie można pobrać wniosku.

I taką samą odpowiedź słyszę od miesiąca wydaje mi się że wasi informatycy to nie dzieci z klas podstawowych i taki problem powinni rozwiązać szybko, a wy powinniście dbać o swoich klientów bo tak się składa że nie mam możliwości pojawienia się w oddziale banku.
Odpowiedz
0 Lajków
kot1991
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
26-07-2018
Wiadomość 11 z 25 (10 490 wyświetleń)

Re: Problem z wnioskiem o kredyt

Właściwe to próbowałem również przez inną przeglądarkę, przez aplikacje na telefonie oraz na innym laptopie. Wszędzie był ten sam problem. Po niecałych dwóch dniach problem zniknął.
Odpowiedz
0 Lajków
Wik3b
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
19-07-2018
Wiadomość 12 z 25 (10 752 wyświetleń)

Re: Problem z wnioskiem o kredyt

Cieszę się, że wszystko już działa prawidłowo. Możliwe, że mieliśmy chwilowe problemy techniczne. Przepraszam za kłopoty związane z wypełnieniem wniosku kredytowego.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 13 z 25 (10 679 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

witam

mam podobny problem na MojeING w profilu firmowym

Nie udało sie pobrać danych 

Kod błędu: 000012

 

Odpowiedz
0 Lajków
adamm
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-11-2018
Wiadomość 14 z 25 (11 131 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

@adamm Abyśmy mogli sprawdzić przyczynę kodu błędu proszę napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING lub napisz do nas wiadomość. Tutaj nie jesteś wstanie sprawdzić złożonego wniosku oraz Twojej bankowości.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 25 (11 095 wyświetleń)

Wniosek o kredyt

Chciałem zgłosić że nie mogę dokończyć wypełniania wniosku, pojawia się komunikat: "Nie udało się pobrać danych"

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 16 z 25 (6 949 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Od wczoraj nie mogę dokończyć wniosku o kredyt, gdy chcę zakończyć drugi etap: "Nie udało się pobrać danych".

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 17 z 25 (6 914 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Proszę spróbuj skorzystać z innej przeglądarki lub innego urządzenia. Jeżeli nadal będziesz miał ten sam komunikat, to proszę Cię o kontakt z nami przez czata w Moim ING (w bankowości przez komputer) od poniedziałku do piątku od 8:00 do 0:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00 lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy będziemy mogli sprawdzić Twój wniosek.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 18 z 25 (6 910 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Zrobiłem kilka czynności: inna przeglądarka, wyczyszczenie historii, ciasteczek, logowanie z telefonu (pierwszy raz w życiu) a na koniec poprosiłem siostrę by ona na swoim telefonie zalogowała się na swoje konto, przez aplikację, złożyła wniosek i spróbowała przejść etap 2, w tym samym miejscu wyskoczył jej ten sam komunikat: "Nie udało się pobrać danych".

Także wina leży po waszej stronie.

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 19 z 25 (6 883 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Czy problem zostanie rozwiązany czy może mam zmienić bank?

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 20 z 25 (6 865 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam

15-11-2024
Re.: Kredyt hipoteczny a służebność

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i

...

14-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 

13-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy