Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

@Michal86 Zależy nam, aby wyjaśnić tę sprawę, ale nie mamy możliwości sprawdzić Twojej bankowości/ aplikacji przez Społeczność Emotikon: Smutny Proszę, zgłoś nam tę sytuację na czacie w Moim ING. Dzięki temu będziemy mogli przyjrzeć się sprawie.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 21 z 25 (4 431 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

[ Edytowane ]

Spróbowałem jeszcze raz wpisując w etapie 2 zupełnie przypadkowe rzeczy i przeszło dalej. Spróbowałem ponownie wpisując zgodnie z prawdą, znów błąd. Spróbowałem po raz trzeci wpisując w rubryce zobowiązań finansowych 1 zł, dla mnie to mały szczegół choć żadnych zobowiązań nie mam (na cele mieszkaniowe). Może tak zostać?

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 22 z 25 (4 426 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

 
Odpowiedz
0 Lajków
Oskar25111999
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-06-2019
Wiadomość 23 z 25 (4 414 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Michal86 Rozumiem, że pytasz o pole, w którym prosimy Cię o informację o Twoich miesięcznych wydatkach. W tym miejscu powinieneś oświadczyć Twoje wydatki związane z utrzymaniem tj. wydatki na żywność, odzież, transport, opłaty. Nie pytam Cię tylko o wydatki na cele mieszkaniowe. 
Mam nadzieję, że teraz uda Ci się dokończyć wniosek. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 24 z 25 (4 395 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Wniosek już złożony, decyzja pozytywna wydana Emotikon: Szczęśliwy Jeszcze tylko zaświadczenie zanieść i podpisać umowę.

 

Wydatków na utrzymanie właściwie nie mam, a wpisałem 1 zł bo z 0 zł nie chciało mnie dalej puścić.

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 25 z 25 (4 389 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam

15-11-2024
Re.: Kredyt hipoteczny a służebność

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i

...

14-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 

13-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy