09-08-2017 10:22
10-08-2017 10:31
Możesz w tej sprawie złożyć u nas reklamację. Każdy taki wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Zgodnie z ustawą, w przypadku nieterminowej spłaty pożyczki, w BIK mogą być przetwarzanie informacje o historii spłaty zobowiązania przez 5 lat od daty jego zamknięcia.
22-08-2017 09:33
Składałam już kilkanaście pism, każde odmowne.
To czy wpis zostanie usunięty jest tylko dobrą lub złą wolą banku.
Czuję się bardzo skrzywdzona bo moje problemy były przejściowe i naprawde każdemu może podwinąć się noga.
Jestem młodą osobą, firma dobrze prosperuje ale niestety nawet leasingu samochodowego nie dostanę gdyż negatywny wpis Państwa banku obniża moją punktację i świadczy o tym że jestem nierzetelnym klientem.
Czuje się zawiedziona bo banki są żeby pomagać spełniać marzenia a w moim przypadku złośliwość i powoływanie się na jeden przepis o prawie bankowym rujnuje mi życie.
Postanowiłam że udam się z tym tematem do mediów i nagłośnię sprawę bo moje prośby nic nie wnoszą.
Czuję się skrzywdzona przez bank bardzo. Zero zrozumienia a potraktowano mnie jak złodzieja mimo że sama zadzwoniła zapytałam jak mam spłacić całość zobowiązania i w jednym przelewie spłaciłam 30 tys zł. To nie fer.
23-08-2017 09:07
@malwoj6749 Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Chciałabym pomóc, natomiast tym kanałem nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji. Jeżeli nie zgadzasz się z dotychczasowymi odpowiedziami na nasze reklamacje, to możesz napisać lub zgłosić odwołanie przez system bankowości internetowej, telefonicznie pod numerem 800 163 012 lub (32) 357 00 62.
18-09-2018 15:38
Witam ,
jestem w podobnej sytuacji. Kilka dni temu dowiedziałam się zupełnie przez przypadek (w innym banku) ,że ING wpisało mnie trzykrotnie bez poinformowania mnie , bez przypomnienia o przekroczonym terminie płatności , zupełnie bez słowa do BIK.
Jestem klientem banku od wielu lat , regularnie spłacam kredyt zwyczajnie jestem w szoku ,że Bank mógł mi coś takiego zrobić. Zwyczajne świństwo.
Wpisy do BIK dotyczyły 3 spóźnień w spłacie karty kredytowej - zaległość 50 zł - spóźnienie 1 dzień 3 oraz 7 dni. Tak , dokładnie tak jak czytacie 1, 3 oraz 7 dni.
Tak właśnie bank traktuje swoich stałych klientów. Pragnę również dodać ,że od dłuższego czasu spłacam dość spory kredyt , zresztą któryś z kolei i nigdy nie miałam nawet chwili spóźnienia.
Złożyłam reklamację do Banku z ogromną prośbą o wycofanie wpisów jednak dostałam odpowiedź negatywną. Piękne hasło LICZĄ SIĘ LUDZIE - szkoda ,ze to tylko puste słowa.
19-09-2018 09:29 | Edytowano: 19-09-2018 09:33
Przykro mi, że masz takie zdanie
Dane w systemie Biura Informacji Kredytowej aktualizujemy na bieżąco i zgodnie ze stanem faktycznym.
Przekazujemy je w każdy wtorek i piątek, według stanu na poniedziałek i czwartek.
Pamiętaj, że na decyzję kredytową ma wpływ wiele różnych czynników.
Kilkudniowe opóźnienie nie powinno być jedynym powodem podjęcia takiej decyzji.
19-09-2018 11:11
Witam ,
nie powinny ale są. Zdarzają się różne sytuacje życiowe. Wpisanie do BIK ok - idzie to z automatu- ale jak można stałym klientom zatruwać w ten sposób życie i nie iść im na rękę wycofując takie potknięcia?
Ja mam tylko kartę kredytową - spłacę ją i zwijam się z tego Banku , ale co ma powiedzieć ktoś kto ma 300 tys kredytu , prowadzi firmę i jest zblokowany bo się spóźnił raz albo dwa razy kilka dni?
Uzasadnienie odmowy :
"Wyjaśniam, że celem, dla którego BIK SA przetwarza Pani dane jest, m.in., analiza zdolności i ocena ryzyka kredytowego, którą prowadzą banki w związku z wykonywaniem przez nie czynności bankowych. Z tego powodu, nie możemy spełnić Pani prośby o korektę danych w BIK SA.
Takie działanie naszego banku, mogłoby doprowadzić do sytuacji, w której inne banki, korzystające z danych w BIK SA, mogłyby uzyskać informacje niezgodne ze stanem faktycznym." - czyli kopiuj wklej i podaj dalej.Odwalone , odhaczone , następny z kolejki.
Bardzo proszę nie wypisywać bzdur , że jest Pani przykro - bo tak naprawdę Bank ING ma swoich klientów gdzieś.
20-09-2018 14:08
Niestety nie mamy możliwości cofnięcia wpisu do BIK-u - byłoby to niezgodne z przepisami. Nie na wszystkie procesy mamy wpływ, bo wiele z nich reguluje prawo. Mamy obowiązek przekazywania informacji do BIK-u o historii spłat, zarówno pozytywnej jak i negatywnej.
29-12-2018 11:37
Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o.
27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |