Odpowiedz

Wniosek o pożyczkę - klient premium

Witam uprzejmie,

 

Chciałem się podzielić moimi spostrzeżeniami na temat składanego niedawno wniosku o kredyt. Do tej pory bylem bardzo zadowolony z obsługi banku , a także jej działania jeśli chodzi o obsługę online, co powodowało , że również chętnie polecałem bank wszystkim znajomym jako partner dla biznesu, a także bankowości prywatnej.

Po dzisiejszych doświadczeniach mam mieszane uczucia co do tego.

Złożyłem wniosek o kredyt dla klienta Premium. Teoretycznie ten status zapewnia wyższy poziom obsługi(teoretycznie Emotikon: Mrugający) Po złożeniu wniosku czekałem spokojnie na decyzje kredytową .. Ku mojemu zdziwieniu wniosek zniknął z systemu.. Oczywiście bez żadnej informacji zwrotnej ze strony banku. Mimo wszystko dzięki uprzejmym i pomocnym pracownikom banku myślałem, że wszystko udało się wyjaśnić. Poproszono mnie o złożenie kolejnego wniosku, później dostałem informację zwrotną , że umowa jest przygotowana i pozostaje oczekiwać na jej zatwierdzenie.. Nagle piszę kolejna osoba przekazując, że jedyna możliwość to wizyta osobista w oddziele banku..

 

Powyższa sytuacja zmusza do poważnego zastanowienia się , czy warto w dalszym ciągu być Państwa klientem.

Nawet nie chodzi o treść decyzji tylko o sprzeczne informacje i nieprawidłowe działanie systemu..

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
scorpion85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
22-08-2018
Wiadomość 1 z 4 (3 911 wyświetleń)

Re: Wniosek o pożyczkę - klient premium

@scorpion85 rozumiem Twoje wątpliwości. Staramy się, aby procesy realizowane przez kilka działów były skoordynowane. Niestety, zdarzają się sytuacje, gdzie jakiś element zawodzi. 
Zależy nam na tym, aby sytuację wyjaśnić, nie tylko dla Ciebie, ale bardziej dla nas samych. To pozwoli nam w przyszłości zmienić procesy tak, aby wyeliminować takie sytuacje. Proszę Cię zatem, napisz do nas wiadomość z bankowości internetowej. Na tej podstawie sprawdzimy co się stało i wyciągniemy wnioski.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (3 885 wyświetleń)

Re: Wniosek o pożyczkę - klient premium

Prowadziłem z Państwem korespondencję na poziomości bankowości internetowej. Polemika skończyła się na tym , że jest to błąd techniczny z którym nic nie można zrobić.. A tym samym konieczne jest udanie się do oddziału banku.. Myślę, że nikt nie byłby zadowolony z takiego sposobu załatwienia sprawy.

 

Niemniej jednak prześlę namiary na sprawę , aby mógł Pan zaznajomić się z tematem.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
scorpion85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
22-08-2018
Wiadomość 3 z 4 (3 883 wyświetleń)

Re: Wniosek o pożyczkę - klient premium

@scorpion85 Dziękuje za szczegóły które mi przekazałeś i możliwość udzielenia wyjaśnień. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (3 865 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy