08-04-2016 17:58
09-04-2016 12:55
09-04-2016 12:57
12-04-2016 15:35 – ostatnio edytowany 17-04-2016 09:44 przez AgnieszkaBin
@Prykon Dokument dotyczący użytkowania lokalu nie traci ważności. Poprzez ten kanał nie jesteśmy w stanie zweryfikować, jakie dokumenty dostarczałeś i udzielić szczegółowych informacji, który utracił ważność. Zachęcam do kontaktu z doradcą, u którego był składany wniosek o kredyt hipoteczny aby uzyskać szczegółowe informacje.
25-04-2016 14:55
Ludzie to jest nie normalne wniosek kompletny zlozony 5 luty, decyzja wstepna i wycena po 1 tygodniu, 2 tyg pozniej prosba o doniesienie jednego papierkka, a dzisiaj jest 25 kwiecien a ja nie mam zadnej decyzji.. kobieta w banku zwleka mnie jak jakiegos idiote, jak donosilem ten papierek mowila 3-4 dni i decyzja bedzie juz ostateczna. a tu mija ponad miesiac i dalej nic dziaij dzwonie a ona mi mowi ze jeszcze 4-5 dni potrzebuja i decyzja bedzie (nie wiem czy wierzyc). To jest chore zeby takie rzeczy sie dzialy, zeby 3 miesiace kredyt zalatwiac i nic nie wiedziec. Powiedzcie mi czy moge jeszcze gdzies indziej sprawdzic stan mojego wniosku w tym banku czy tylko uu mojego (doradcy) o ile mozna tak Pania nazwac.
25-04-2016 22:07
25-04-2016 22:10
26-04-2016 12:56
@lukasz Rozpatrujemy wnioski najszybciej jak to możliwe, z zachowaniem odpowiedniej staranności podejmowanych decyzji. Informacji o wniosku złożonym w oddziale może udzielić doradca, u którego wniosek był kompletowany lub inny doradca z oddziału hipotecznego.
05-05-2016 18:58
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024