08-04-2016 17:58
09-04-2016 12:55
09-04-2016 12:57
12-04-2016
15:35
– ostatnio edytowany
17-04-2016
09:44
przez
AgnieszkaBin
@Prykon Dokument dotyczący użytkowania lokalu nie traci ważności. Poprzez ten kanał nie jesteśmy w stanie zweryfikować, jakie dokumenty dostarczałeś i udzielić szczegółowych informacji, który utracił ważność. Zachęcam do kontaktu z doradcą, u którego był składany wniosek o kredyt hipoteczny aby uzyskać szczegółowe informacje.
25-04-2016 14:55
Ludzie to jest nie normalne wniosek kompletny zlozony 5 luty, decyzja wstepna i wycena po 1 tygodniu, 2 tyg pozniej prosba o doniesienie jednego papierkka, a dzisiaj jest 25 kwiecien a ja nie mam zadnej decyzji.. kobieta w banku zwleka mnie jak jakiegos idiote, jak donosilem ten papierek mowila 3-4 dni i decyzja bedzie juz ostateczna. a tu mija ponad miesiac i dalej nic dziaij dzwonie a ona mi mowi ze jeszcze 4-5 dni potrzebuja i decyzja bedzie (nie wiem czy wierzyc). To jest chore zeby takie rzeczy sie dzialy, zeby 3 miesiace kredyt zalatwiac i nic nie wiedziec. Powiedzcie mi czy moge jeszcze gdzies indziej sprawdzic stan mojego wniosku w tym banku czy tylko uu mojego (doradcy) o ile mozna tak Pania nazwac.
25-04-2016 22:07
25-04-2016 22:10
26-04-2016 12:56
@lukasz Rozpatrujemy wnioski najszybciej jak to możliwe, z zachowaniem odpowiedniej staranności podejmowanych decyzji. Informacji o wniosku złożonym w oddziale może udzielić doradca, u którego wniosek był kompletowany lub inny doradca z oddziału hipotecznego.
05-05-2016 18:58
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |