20-07-2022 20:37
21-07-2022 14:55
21-07-2022 14:57 | Edytowano: 21-07-2022 14:58
Niestety, mamy za mało informacji, żeby sprawę wyjaśnić dla Ciebie tutaj. Wspominasz, że płatność tej połączonej transzy byłaby po zakończeniu budowy. Nie wiemy, jakie są zapisy w umowie deweloperskiej, nie wiemy, jak dokładnie te transze wyglądają, jakie są terminy płatności, daty warunków itp.
Skontaktuj się, proszę z naszą infolinią hipoteczną - 32 357 00 57. Specjalista sprawdzi dla Ciebie warunki umowy i będzie mógł przekazać jednoznaczną odpowiedź.
21-07-2022 15:08 | Edytowano: 21-07-2022 15:23
25-07-2022 14:13
W bankowości internetowej transze są rozpisane zgodnie z pierwotną umową deweloperską. Jeśli mieliśmy aneks do UD to oczywiście uruchomimy transze zgodnie z tym aneksem, ale muszą być one zlecone w oddziale banku. Transz w bankowości nie zmienimy. Dyspozycję trzeba wypełnić papierowo ze specjalistą w oddziale, po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie. Żeby się umówić skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 57.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |