20-07-2022 20:37
21-07-2022 14:55
21-07-2022 14:57 | Edytowano: 21-07-2022 14:58
Niestety, mamy za mało informacji, żeby sprawę wyjaśnić dla Ciebie tutaj. Wspominasz, że płatność tej połączonej transzy byłaby po zakończeniu budowy. Nie wiemy, jakie są zapisy w umowie deweloperskiej, nie wiemy, jak dokładnie te transze wyglądają, jakie są terminy płatności, daty warunków itp.
Skontaktuj się, proszę z naszą infolinią hipoteczną - 32 357 00 57. Specjalista sprawdzi dla Ciebie warunki umowy i będzie mógł przekazać jednoznaczną odpowiedź.
21-07-2022 15:08 | Edytowano: 21-07-2022 15:23
25-07-2022 14:13
W bankowości internetowej transze są rozpisane zgodnie z pierwotną umową deweloperską. Jeśli mieliśmy aneks do UD to oczywiście uruchomimy transze zgodnie z tym aneksem, ale muszą być one zlecone w oddziale banku. Transz w bankowości nie zmienimy. Dyspozycję trzeba wypełnić papierowo ze specjalistą w oddziale, po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie. Żeby się umówić skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 57.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024