20-07-2022 20:37
21-07-2022 14:55
21-07-2022 14:57 | Edytowano: 21-07-2022 14:58
Niestety, mamy za mało informacji, żeby sprawę wyjaśnić dla Ciebie tutaj. Wspominasz, że płatność tej połączonej transzy byłaby po zakończeniu budowy. Nie wiemy, jakie są zapisy w umowie deweloperskiej, nie wiemy, jak dokładnie te transze wyglądają, jakie są terminy płatności, daty warunków itp.
Skontaktuj się, proszę z naszą infolinią hipoteczną - 32 357 00 57. Specjalista sprawdzi dla Ciebie warunki umowy i będzie mógł przekazać jednoznaczną odpowiedź.
21-07-2022 15:08 | Edytowano: 21-07-2022 15:23
25-07-2022 14:13
W bankowości internetowej transze są rozpisane zgodnie z pierwotną umową deweloperską. Jeśli mieliśmy aneks do UD to oczywiście uruchomimy transze zgodnie z tym aneksem, ale muszą być one zlecone w oddziale banku. Transz w bankowości nie zmienimy. Dyspozycję trzeba wypełnić papierowo ze specjalistą w oddziale, po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie. Żeby się umówić skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 57.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024