Odpowiedz

Zmiana statusu

Dzisiaj rano sprawdziłem status w internecie: decyzja niestety nie możemy udzielić Ci kredytu hipotecznego.
Po południu komunikat na tej samej stronie czekamy na dodatkowe dokumenty.... O co chodzi czy to możliwe? I czy ktoś miał taki przypadek?
Odpowiedz
0 Lajków
Fryderyk1234
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
2
31-08-2021
Wiadomość 1 z 10 (11 550 wyświetleń)

Re.: Zmiana statusu

Składałeś wniosek sam czy przez pośrednika? Dziwne te zmiany statusu, bo u mnie status się zmienił w piątek wtedy co czasy procesowe na stronie czyli około południa.

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
12
12-08-2021
Wiadomość 2 z 10 (11 540 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Informacje o statusach na stronie są poglądowe. Skontaktuj się z opiekunem swojego wniosku, to on może przekazać Ci wszystkie informacje Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 3 z 10 (11 458 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Mam pytanie, otrzymałam decyzję wstepna pozytywną jednakże bank poprosił o dodatkowe dokumenty tj. Umowę deweloperską. W minioną środę wysłałam ten dokument brakujący do banku, które został doręczony w czwartek 16.09. Ile czasu trwa procesowanie tych dokumentów i zmiana statusu wniosku? 

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
12
12-08-2021
Wiadomość 4 z 10 (11 284 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Nie mogę udzielić Ci odpowiedzi na te pytanie tutaj. W tej sprawie skontaktuj się ze swoim doradcą. Niestety nie znamy warunków Twojego wniosku Emotikon: Smutny 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 5 z 10 (11 156 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Właśnie mój doradca mówi, że trzeba śledzić status wniosku, jednakże jeśli brakujące dokumenty zostały doręczone do Państwa w czwartek 16.09, to moje pytanie jest ile czeka się na zmianę statusu skoro 3 dni robocze temu otrzymaliście brakujące dokumenty?

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
12
12-08-2021
Wiadomość 6 z 10 (11 155 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Każdy taki wniosek rozpatrujmy indywidualnie. Nie jesteśmy tutaj w stanie podać Ci informacji czy Twoja sprawa zajmie 5, a może 15 dni roboczych albo więcej. Zgodnie z informacjami, które przekazał Ci doradca, możesz na naszej stronie sprawdzać status wniosku Emotikon: Szczęśliwy 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 7 z 10 (11 062 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Czy macie jakąś awarię? Nie można sprawdzić statusu wniosku, pojawia się komunikat jak niżej:

 

Server Error in '/DETeWniosekWormsExt' Application.


Runtime Error

Description: An exception occurred while processing your request. Additionally, another exception occurred while executing the custom error page for the first exception. The request has been terminated.

Odpowiedz
0 Lajków
brx123
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
7
31-08-2021
Wiadomość 8 z 10 (10 707 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Mamy informację, że sprawdzenie statusu wniosku już działa. Prosimy, sprawdź u siebie, czy jest ok.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 9 z 10 (10 591 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Dzięki, tak od wczoraj czyli 30.09 juz działa.

Odpowiedz
0 Lajków
brx123
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
7
31-08-2021
Wiadomość 10 z 10 (10 533 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy