14-09-2021 14:56
14-09-2021 15:38
Składałeś wniosek sam czy przez pośrednika? Dziwne te zmiany statusu, bo u mnie status się zmienił w piątek wtedy co czasy procesowe na stronie czyli około południa.
15-09-2021 15:42
Informacje o statusach na stronie są poglądowe. Skontaktuj się z opiekunem swojego wniosku, to on może przekazać Ci wszystkie informacje
20-09-2021 11:50
Mam pytanie, otrzymałam decyzję wstepna pozytywną jednakże bank poprosił o dodatkowe dokumenty tj. Umowę deweloperską. W minioną środę wysłałam ten dokument brakujący do banku, które został doręczony w czwartek 16.09. Ile czasu trwa procesowanie tych dokumentów i zmiana statusu wniosku?
21-09-2021 12:10
Nie mogę udzielić Ci odpowiedzi na te pytanie tutaj. W tej sprawie skontaktuj się ze swoim doradcą. Niestety nie znamy warunków Twojego wniosku
21-09-2021 12:13
Właśnie mój doradca mówi, że trzeba śledzić status wniosku, jednakże jeśli brakujące dokumenty zostały doręczone do Państwa w czwartek 16.09, to moje pytanie jest ile czeka się na zmianę statusu skoro 3 dni robocze temu otrzymaliście brakujące dokumenty?
22-09-2021 08:45
Każdy taki wniosek rozpatrujmy indywidualnie. Nie jesteśmy tutaj w stanie podać Ci informacji czy Twoja sprawa zajmie 5, a może 15 dni roboczych albo więcej. Zgodnie z informacjami, które przekazał Ci doradca, możesz na naszej stronie sprawdzać status wniosku
29-09-2021 16:48
Czy macie jakąś awarię? Nie można sprawdzić statusu wniosku, pojawia się komunikat jak niżej:
Server Error in '/DETeWniosekWormsExt' Application.
Runtime Error
Description: An exception occurred while processing your request. Additionally, another exception occurred while executing the custom error page for the first exception. The request has been terminated.
30-09-2021 16:54
Mamy informację, że sprawdzenie statusu wniosku już działa. Prosimy, sprawdź u siebie, czy jest ok.
01-10-2021 09:30
Dzięki, tak od wczoraj czyli 30.09 juz działa.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024