23-06-2022 23:03
24-06-2022 22:07
Możesz wydłużyć okres karencji, jednak decyzja zależy od indywidualnej sytuacji kredytobiorcy.
Wymagane jest złożenie wniosku o aneks, wraz z dokumentami dotyczącej aktualnej sytuacji finansowej.
Listę niezbędnych dokumentów przedstawi Ci nasz specjalista. Skontaktuj się z nami w placówce bankowej - miejscu spotkań albo przez naszą infolinię pod numerem +48 32 357 00 57.
Koszt aneksu to 200 zł.
29-06-2022 02:48
29-06-2022 19:14
Wszystko się zgadza Jak tylko okres karencji się zakończy, będziemy Ci naliczać pełną ratę kapitałowo - odsetkową od uruchomionej już części kredytu. Dalsza obsługa kredytu zostaje bez zmian - zgodnie z warunkami w Twojej umowie.
13-07-2022 13:28
W umowie mam zapis że wszystkie transze muszą zostać uruchomione przed końcem karencji. Pan z infolinii mówił że przy ostatniej transzy nie ma problemu z wypłatą później i to jest taki wyjątek od umowy. Rozumiem że będę płacić pełną ratę od uruchomionej części a po wypłacie harmonogram się zmieni i już będzie od pełnej kwoty kredytu.
14-07-2022 07:20
Jest dokładnie tak jak napisałeś
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024