23-06-2022 23:03
24-06-2022 22:07
Możesz wydłużyć okres karencji, jednak decyzja zależy od indywidualnej sytuacji kredytobiorcy.
Wymagane jest złożenie wniosku o aneks, wraz z dokumentami dotyczącej aktualnej sytuacji finansowej.
Listę niezbędnych dokumentów przedstawi Ci nasz specjalista. Skontaktuj się z nami w placówce bankowej - miejscu spotkań albo przez naszą infolinię pod numerem +48 32 357 00 57.
Koszt aneksu to 200 zł.
29-06-2022 02:48
29-06-2022 19:14
Wszystko się zgadza Jak tylko okres karencji się zakończy, będziemy Ci naliczać pełną ratę kapitałowo - odsetkową od uruchomionej już części kredytu. Dalsza obsługa kredytu zostaje bez zmian - zgodnie z warunkami w Twojej umowie.
13-07-2022 13:28
W umowie mam zapis że wszystkie transze muszą zostać uruchomione przed końcem karencji. Pan z infolinii mówił że przy ostatniej transzy nie ma problemu z wypłatą później i to jest taki wyjątek od umowy. Rozumiem że będę płacić pełną ratę od uruchomionej części a po wypłacie harmonogram się zmieni i już będzie od pełnej kwoty kredytu.
14-07-2022 07:20
Jest dokładnie tak jak napisałeś
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |