23-06-2022 23:03
24-06-2022 22:07
Możesz wydłużyć okres karencji, jednak decyzja zależy od indywidualnej sytuacji kredytobiorcy.
Wymagane jest złożenie wniosku o aneks, wraz z dokumentami dotyczącej aktualnej sytuacji finansowej.
Listę niezbędnych dokumentów przedstawi Ci nasz specjalista. Skontaktuj się z nami w placówce bankowej - miejscu spotkań albo przez naszą infolinię pod numerem +48 32 357 00 57.
Koszt aneksu to 200 zł.
29-06-2022 02:48
29-06-2022 19:14
Wszystko się zgadza Jak tylko okres karencji się zakończy, będziemy Ci naliczać pełną ratę kapitałowo - odsetkową od uruchomionej już części kredytu. Dalsza obsługa kredytu zostaje bez zmian - zgodnie z warunkami w Twojej umowie.
13-07-2022 13:28
W umowie mam zapis że wszystkie transze muszą zostać uruchomione przed końcem karencji. Pan z infolinii mówił że przy ostatniej transzy nie ma problemu z wypłatą później i to jest taki wyjątek od umowy. Rozumiem że będę płacić pełną ratę od uruchomionej części a po wypłacie harmonogram się zmieni i już będzie od pełnej kwoty kredytu.
14-07-2022 07:20
Jest dokładnie tak jak napisałeś
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024