23-06-2022 23:03
24-06-2022 22:07
Możesz wydłużyć okres karencji, jednak decyzja zależy od indywidualnej sytuacji kredytobiorcy.
Wymagane jest złożenie wniosku o aneks, wraz z dokumentami dotyczącej aktualnej sytuacji finansowej.
Listę niezbędnych dokumentów przedstawi Ci nasz specjalista. Skontaktuj się z nami w placówce bankowej - miejscu spotkań albo przez naszą infolinię pod numerem +48 32 357 00 57.
Koszt aneksu to 200 zł.
29-06-2022 02:48
29-06-2022 19:14
Wszystko się zgadza Jak tylko okres karencji się zakończy, będziemy Ci naliczać pełną ratę kapitałowo - odsetkową od uruchomionej już części kredytu. Dalsza obsługa kredytu zostaje bez zmian - zgodnie z warunkami w Twojej umowie.
13-07-2022 13:28
W umowie mam zapis że wszystkie transze muszą zostać uruchomione przed końcem karencji. Pan z infolinii mówił że przy ostatniej transzy nie ma problemu z wypłatą później i to jest taki wyjątek od umowy. Rozumiem że będę płacić pełną ratę od uruchomionej części a po wypłacie harmonogram się zmieni i już będzie od pełnej kwoty kredytu.
14-07-2022 07:20
Jest dokładnie tak jak napisałeś
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024