23-06-2022 23:03
24-06-2022 22:07
Możesz wydłużyć okres karencji, jednak decyzja zależy od indywidualnej sytuacji kredytobiorcy.
Wymagane jest złożenie wniosku o aneks, wraz z dokumentami dotyczącej aktualnej sytuacji finansowej.
Listę niezbędnych dokumentów przedstawi Ci nasz specjalista. Skontaktuj się z nami w placówce bankowej - miejscu spotkań albo przez naszą infolinię pod numerem +48 32 357 00 57.
Koszt aneksu to 200 zł.
29-06-2022 02:48
29-06-2022 19:14
Wszystko się zgadza
Jak tylko okres karencji się zakończy, będziemy Ci naliczać pełną ratę kapitałowo - odsetkową od uruchomionej już części kredytu. Dalsza obsługa kredytu zostaje bez zmian - zgodnie z warunkami w Twojej umowie.
13-07-2022 13:28
W umowie mam zapis że wszystkie transze muszą zostać uruchomione przed końcem karencji. Pan z infolinii mówił że przy ostatniej transzy nie ma problemu z wypłatą później i to jest taki wyjątek od umowy. Rozumiem że będę płacić pełną ratę od uruchomionej części a po wypłacie harmonogram się zmieni i już będzie od pełnej kwoty kredytu.
14-07-2022 07:20
Jest dokładnie tak jak napisałeś
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |