31-03-2020 00:59
31-03-2020 22:36
Złożyłem wniosek i cisza. Dalej za marzec sobie pobrali ratę automatycznie z konta.Składałem 27 marca. Jak długo to rozpatruja i czy kwietniowe raty będą juz odroczone ?
01-04-2020 06:58
Złożyłeś wniosek o wakacje w kredycie hipotecznym? Jak? Przecież ta funkcja jeszcze nie jest nigdzie dostępna i wyraźnie wszędzie są informacje, że wkrótce dopiero wdrożą taką funkcjonalność ..
01-04-2020 12:18
01-04-2020 12:24
Ok .. wątek cały dotyczy "Kredyty hipoteczne" .
01-04-2020 21:18 | Edytowano: 01-04-2020 21:19
NIE MA nadal wniosku o zawieszenie kredytu hipotecznego. No i niestety to nie prima aprilis. A zapowiadali, że dziś 1 kwietnia udostępnią. Tak mi napisali z banku, w odpowiedzi na moją reklamację, którą złożyłem po tym jak tylko na chwilę, tydzień temu, wyświetlił mi się tenże wniosek.
02-04-2020 08:31
Czy ING mogloby podac datę, kiedy mozemy sie spodziewac tego wniosku?
02-04-2020 08:54 | Edytowano: 02-04-2020 08:58
Jak opóźnienie wynika z zmiany ich strategii to dobrze. Inne banki potrafią zaproponować wzrost raty o 10-40 zł w całym okresie. ING postanowił jednak przyjąć inną strategię, najmniej korzystną dla klienta a dającą najlepszy korzyść bankowi.
02-04-2020 14:26
Dla mnie to jest po prostu kpina! kredy może zostać zawieszony tylko tym którzy go wzieli przed 2020 rokiem, gdzie kredyt mam zaciągnięty 12.01.2020 i teraz pytanie jak mam to spłacać?! skoro Bank tak durny przepis wprowadził?! Pytanie do banku o reklamacje która jak zwykle zostaje odrzucona, jestem Mega rozczarowany tym Bankiem i ich podejściem Proszę bank o odpowiedź, będę do skutku to reklamować bo to jest nieuczciwe!
02-04-2020 20:07
Dawid_dj Z uproszczonego wniosku w Moim ING będą mogli skorzystać klienci, którzy mają kredyt uruchomiony do 31 grudnia 2019 roku oraz nie mieli opóźnień w spłacie od stycznia do lutego.
ciezki - Uproszczony wniosek w Moim ING udostępnimy klientom, którzy uruchomili kredyt do 31.12.2019 r. Klienci, którzy uruchomili kredyt później mogą złożyć wniosek, który rozpatrzymy indywidualnie - na ścieżce standardowej restrukturyzacji.
Intensywnie pracujemy nad udostępnieniem Wam możliwości skorzystania z zawieszenia raty kredytu hipotecznego. Gdy wniosek będzie dostępny, to wszelkie informacje w tym zakresie udostępnimy na naszej stronie internetowej.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025