21-11-2022 13:19
Jestem oburzony obecną aktualizacją w panelu www klienta indywidualnego oraz aplikacji mobilnej. W poprzedniej wersji np dla kredytu hipotecznego o wartości 200 tysięcy dokładnie było widać ile pozostało do spłaty kapitału ile jest odsetek jaka jest wartość następnej raty. W tej chwili informacje takie jak wartość obecna kapitału oraz odsetek zostały definitywnie ukryte (nie ma możliwości włączenia ich. Widać jedynie ogólna wartość kredytu nadpłacając kredyt w tej chwili nie wiemy, czy nadpłaciliśmy sam kapitał czy część odsetkową. Z premedytacją ukryto istotne informacje o kredycie pozostawiając szczegóły bez jakiegoś większego znaczenia typu data podpisania umowy, W tej chwili klient nie jest w stanie jednoznacznie stwierdzić jaką wartość kapitałową ma pozostałą do spłaty.
Proszę przyjrzyjcie się swoim kredytom hipotecznym i sprawdźcie jak to teraz wygląda, dla mnie jest to nie do pomyślenia.
21-11-2022 16:40
U mnie jest tak samo, wolałabym poprzedni widok. Bank najwyraźniej wprowadził zmiany z korzyścią dla siebie.
22-11-2022 00:01
Niestety u mnie od wczoraj to samo
22-11-2022 13:15 | Edytowano: 24-11-2022 08:13
W harmonogramie spłat widnieje kapitał pozostający do spłaty po zapłaceniu najbliższej raty. Rata tam jest również rozbita na kapitał i odsetki.
Nadpłata kredytu jest zawsze nadpłatą samego kapitału. Odsetki od kredytu są natomiast płacone w racie. Przyjmę od Ciebie opinię w tym temacie
22-11-2022 21:44
Żeby orientacyjnie sprawdzić ilość rat pozostałych do spłaty , trzeba policzyć, przewijając jednocześnie kilkadziesiąt stron harmonogramu
Dla mnie to oburzające I NIE DO ZAAKCEPTAWANIA.
23-11-2022 20:42
24-11-2022 09:43
ING ciągle rzuca kłody pod nogi, jak takie coś można było zrobić?
Aby nabić niektórych na podwyższenie marży bo zabrakło na koncie kilku złotych do opłacenia aktualnej raty (bo ciężej sprawdzić czy jest OK)?
Aby zatuszować zawirowania z wakacjami kredytowymi?
Ale to jest dziwne.
24-11-2022 09:47 | Edytowano: 24-11-2022 09:48
@Andrew_K Wiadomość z załącznikami prześlij do nas przez aplikację Moje ING. Po wejściu w ikonę ludzika kliknij Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty. Sprawdzimy to.
29-11-2022 11:25
Niestety zniknęła również liczba pozostałych do spłaty rat. I tego już w harmonogramie sprawdzić nie można - proszę mi tylko nie pisać, że mogę sobie policzyć do ponad 200. Czy to są jakieś tajne dane, że tak to wszystko zostało pochowane? Jakie jest tego uzasadnienie?
30-11-2022 11:34
Dane powinny prezentować się w systemie poprawnie. Jeśli nie widzisz aktualnego harmonogramu zapraszam do kontaktu z naszymi doradcami hipotecznymi, na czacie w Moje ING lub na infolinii (32 357 00 57)
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024