20-05-2022 16:29
20-05-2022 18:03
20-05-2022 20:10
20-05-2022 21:22 | Edytowano: 20-05-2022 21:23
Konsekwencje to raczej mogą być ze strony dewelopera, a nie banku. Złóż wniosek po prostu, z datą wypłaty transzy taką, żeby dotarła do dewelopera na czas.
Ale z tego co zrozumiałem panią w banku dyspozycja w oddziale jest realizowana od razu?
Nie wiem, czy inaczej jest traktowane złożenie dyspozycji w oddziale, moja umowa na pewno takiego rozróżnienia nie uwzględnia.
23-05-2022 09:42 – ostatnio edytowany 24-05-2022 10:02 przez KarolinaM
Transze uruchamiamy do 10 dni kalendarzowych/roboczych (w zależności od tego, jak stanowią zapisy w umowie). W tej sytuacji proponowałbym, z uwagi na ryzyko przekroczenia, wskazanego przez dewelopera terminu, na złożenie wniosku w oddziale, u specjalisty hipotecznego (nie naliczamy dodatkowych kosztów, ale najlepiej to zrobić niezwłocznie). Najlepiej, jeśli zadzwonisz na naszą infolinię. Pod numerem 32 357 00 57, Będziesz mogła umówić się na spotkanie ze specjalistą hipotecznym.
24-05-2022 14:06
Myśmy dyspozycję mieli zrealizowaną dzień po wizycie w oddziale.
06-06-2022 12:45
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024