Odpowiedz

Opcja "Nadpłać kredyt" nie działa

Dzień dobry! Próbuję nadpłacić kredyt i opcja "Nadpłać kredyt" nie działa. Klikam i nic się nie dzieje. Okienko z wyborem ile chcę nadpłacić się nie pojawia.

Sprawdzałem już w telefonie i na komputerze i na różnych przeglądarkach.

Z opcji tej korzystałem już kilka razy w przeszłości.

Czy to jakiś błąd? Też tak macie?

Odpowiedz
0 Lajków
Dokladny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
30-08-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 159 wyświetleń)

Re: Opcja "Nadpłać kredyt" nie działa

Spróbuj użyć opcji nadpłaty w trybie incognito przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, przygotuj, proszę, zrzuty ekranu i skontaktuj się z czatem w Moim ING. Nasi specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 2 z 4 (4 043 wyświetleń)

Re: Opcja "Nadpłać kredyt" nie działa

trzeba było poczekać i zadziałało
Odpowiedz
0 Lajków
Dokladny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
30-08-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 543 wyświetleń)

Re: Opcja "Nadpłać kredyt" nie działa

Świetnie, że się udało  👍



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
448
84
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 541 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy