07-05-2022 22:25
Dzień dobry! Próbuję nadpłacić kredyt i opcja "Nadpłać kredyt" nie działa. Klikam i nic się nie dzieje. Okienko z wyborem ile chcę nadpłacić się nie pojawia.
Sprawdzałem już w telefonie i na komputerze i na różnych przeglądarkach.
Z opcji tej korzystałem już kilka razy w przeszłości.
Czy to jakiś błąd? Też tak macie?
09-05-2022 20:51
Spróbuj użyć opcji nadpłaty w trybie incognito przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, przygotuj, proszę, zrzuty ekranu i skontaktuj się z czatem w Moim ING. Nasi specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
05-06-2022 21:18
05-06-2022 21:20
Świetnie, że się udało 👍
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024