Odpowiedz

Opcja "Nadpłać kredyt" nie działa

Dzień dobry! Próbuję nadpłacić kredyt i opcja "Nadpłać kredyt" nie działa. Klikam i nic się nie dzieje. Okienko z wyborem ile chcę nadpłacić się nie pojawia.

Sprawdzałem już w telefonie i na komputerze i na różnych przeglądarkach.

Z opcji tej korzystałem już kilka razy w przeszłości.

Czy to jakiś błąd? Też tak macie?

Odpowiedz
0 Lajków
Dokladny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
30-08-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 546 wyświetleń)

Re: Opcja "Nadpłać kredyt" nie działa

Spróbuj użyć opcji nadpłaty w trybie incognito przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, przygotuj, proszę, zrzuty ekranu i skontaktuj się z czatem w Moim ING. Nasi specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 430 wyświetleń)

Re: Opcja "Nadpłać kredyt" nie działa

trzeba było poczekać i zadziałało
Odpowiedz
0 Lajków
Dokladny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
30-08-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 930 wyświetleń)

Re: Opcja "Nadpłać kredyt" nie działa

Świetnie, że się udało  👍



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (2 928 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy