Odpowiedz

Terminy realizacji drugiej transzy.

Dzień dobry :-)

Mam pytanie dotyczące wypłaty drugiej transzy do dewelopera.- termin do końca miesiąca. W aplikacji jest napisane, że rozpatrzenie wniosku może zająć do dziesięciu dni.
Nie chciałbym się spóźnić, ani tez uruchamiać przedwcześnie.

Wobec tego - czy wystarczające będzie złożenie dyspozycji dzisiaj z terminem wypłaty na na przykład 28.05? Te dziesięć dni będzie liczyło się od teraz czy od 28.05?
Odpowiedz
0 Lajków
karolmalk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-05-2022
Wiadomość 1 z 7 (11 677 wyświetleń)

Re.: Terminy realizacji drugiej transzy.

10 dni liczy się od dnia złożenia dyspozycji. Tylko sprawdź, czy masz w umowie 10 dni kalendarzowych, czy roboczych. Jeśli roboczych, to do 28 maja minie tylko 5.
Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
57
01-04-2020
Wiadomość 2 z 7 (11 662 wyświetleń)

Re.: Terminy realizacji drugiej transzy.

Hmm, czyli w zasadzie spoźniłem się.

Ale z tego co zrozumiałem panią w banku dyspozycja w oddziale jest realizowana od razu?

Czy spóźnienie się z wypłatą transzy o te kilka dni wiąże się z konsekwencjami ze strony banku?
Odpowiedz
0 Lajków
karolmalk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-05-2022
Wiadomość 3 z 7 (11 654 wyświetleń)

Re.: Terminy realizacji drugiej transzy.

[ Edytowane ]

Konsekwencje to raczej mogą być ze strony dewelopera, a nie banku. Złóż wniosek po prostu, z datą wypłaty transzy taką, żeby dotarła do dewelopera na czas.

Ale z tego co zrozumiałem panią w banku dyspozycja w oddziale jest realizowana od razu?

Nie wiem, czy inaczej jest traktowane złożenie dyspozycji w oddziale, moja umowa na pewno takiego rozróżnienia nie uwzględnia.

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
57
01-04-2020
Wiadomość 4 z 7 (11 640 wyświetleń)

Re: Re.: Terminy realizacji drugiej transzy.

[ Edytowane ]

Transze uruchamiamy do 10 dni kalendarzowych/roboczych (w zależności od tego, jak stanowią zapisy w umowie). W tej sytuacji proponowałbym, z uwagi na ryzyko przekroczenia, wskazanego przez dewelopera terminu, na złożenie wniosku w oddziale, u specjalisty hipotecznego (nie naliczamy dodatkowych kosztów, ale najlepiej to zrobić niezwłocznie). Najlepiej, jeśli zadzwonisz na naszą infolinię. Pod numerem 32 357 00 57, Będziesz mogła umówić się na spotkanie ze specjalistą hipotecznym.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 5 z 7 (11 494 wyświetleń)

Re: Re.: Terminy realizacji drugiej transzy.

Myśmy dyspozycję mieli zrealizowaną dzień po wizycie w oddziale.

Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 6 z 7 (11 408 wyświetleń)

Re: Re.: Terminy realizacji drugiej transzy.

Umówiłem się do oddziału. Doradczyni anulowała przelew z aplikacji i uruchomiła transzę na miejscu - jeszcze w czasie wizyty transza się wypłaciła.
Odpowiedz
0 Lajków
karolmalk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-05-2022
Wiadomość 7 z 7 (10 814 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy