20-05-2022 16:29
20-05-2022 18:03
20-05-2022 20:10
20-05-2022 21:22 | Edytowano: 20-05-2022 21:23
Konsekwencje to raczej mogą być ze strony dewelopera, a nie banku. Złóż wniosek po prostu, z datą wypłaty transzy taką, żeby dotarła do dewelopera na czas.
Ale z tego co zrozumiałem panią w banku dyspozycja w oddziale jest realizowana od razu?
Nie wiem, czy inaczej jest traktowane złożenie dyspozycji w oddziale, moja umowa na pewno takiego rozróżnienia nie uwzględnia.
23-05-2022 09:42 – ostatnio edytowany 24-05-2022 10:02 przez KarolinaM
Transze uruchamiamy do 10 dni kalendarzowych/roboczych (w zależności od tego, jak stanowią zapisy w umowie). W tej sytuacji proponowałbym, z uwagi na ryzyko przekroczenia, wskazanego przez dewelopera terminu, na złożenie wniosku w oddziale, u specjalisty hipotecznego (nie naliczamy dodatkowych kosztów, ale najlepiej to zrobić niezwłocznie). Najlepiej, jeśli zadzwonisz na naszą infolinię. Pod numerem 32 357 00 57, Będziesz mogła umówić się na spotkanie ze specjalistą hipotecznym.
24-05-2022 14:06
Myśmy dyspozycję mieli zrealizowaną dzień po wizycie w oddziale.
06-06-2022 12:45
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024