20-05-2022 16:29
20-05-2022 18:03
20-05-2022 20:10
20-05-2022 21:22 | Edytowano: 20-05-2022 21:23
Konsekwencje to raczej mogą być ze strony dewelopera, a nie banku. Złóż wniosek po prostu, z datą wypłaty transzy taką, żeby dotarła do dewelopera na czas.
Ale z tego co zrozumiałem panią w banku dyspozycja w oddziale jest realizowana od razu?
Nie wiem, czy inaczej jest traktowane złożenie dyspozycji w oddziale, moja umowa na pewno takiego rozróżnienia nie uwzględnia.
23-05-2022
09:42
– ostatnio edytowany
24-05-2022
10:02
przez
KarolinaM
Transze uruchamiamy do 10 dni kalendarzowych/roboczych (w zależności od tego, jak stanowią zapisy w umowie). W tej sytuacji proponowałbym, z uwagi na ryzyko przekroczenia, wskazanego przez dewelopera terminu, na złożenie wniosku w oddziale, u specjalisty hipotecznego (nie naliczamy dodatkowych kosztów, ale najlepiej to zrobić niezwłocznie). Najlepiej, jeśli zadzwonisz na naszą infolinię. Pod numerem 32 357 00 57, Będziesz mogła umówić się na spotkanie ze specjalistą hipotecznym.
24-05-2022 14:06
Myśmy dyspozycję mieli zrealizowaną dzień po wizycie w oddziale.
06-06-2022 12:45
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |