18-08-2022 07:44
18-08-2022 11:10
18-08-2022 12:10
18-08-2022 12:15
Sprawdź czy taka sama sytuacja pojawia się niezależnie od przeglądarki czy urządzenia, z którego korzystasz. Jeśli wszędzie będzie to wyglądało tak samo, skontaktuj się proszę z nami ponownie, przyjmiemy zgłoszenie do naszego wsparcia IT.
18-08-2022 12:29
18-08-2022 13:32
Rozumiem, w takiej sytuacji na proszę, skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane jeszcze raz (czat albo infolinia) i przekażemy sprawę do naszego wsparcia. Postaramy się pomóc.
Wniosek oczywiście możesz również złożyć w formie papierowej w naszej placówce bankowej.
19-08-2022 09:49
20-08-2022 10:31
Dziękujemy, że nam zgłosiłaś błąd. Na pewno nim się zajmiemy. Nie w każdym przypadku jesteśmy w stanie wskazać kiedy dokładnie zostanie on usunięty. Możesz być jednak pewna, że pracujemy i staramy się zawsze usunąć usterkę najszybciej jak to jest możliwe.
27-08-2022 22:24
@darkzpf:
Tak jest na stronie błąd - nie da się złożyć wniosku.
Zgłaszałem go 8 sierpnia, ale jak widać do tej pory nie naprawili.
Ja w końcu wydrukowałem i złożyłem pisemnie w oddziale.
Uważaj, tylko na załącznik 1 - ja musiałem donieść drugi egzemplarz jeszcze za współkredytobiorcę. Choć wg mnie nie wynika to z samego wniosku...
Wniosek złożony 8 sierpnia. 25 sierpnia (po 9 dniach roboczych) SMS, że jest gotowa umowa do podpisania. Podpisanie umowy zajęło jakiego 10 minut - nawet udało się z marszu, bez umawiania się na wizytę.
Jedynie co, to SMS przyszedł tylko do żony - współkredytobiorcy...
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |