18-08-2022 07:44
18-08-2022 11:10
18-08-2022 12:10
18-08-2022 12:15
Sprawdź czy taka sama sytuacja pojawia się niezależnie od przeglądarki czy urządzenia, z którego korzystasz. Jeśli wszędzie będzie to wyglądało tak samo, skontaktuj się proszę z nami ponownie, przyjmiemy zgłoszenie do naszego wsparcia IT.
18-08-2022 12:29
18-08-2022 13:32
Rozumiem, w takiej sytuacji na proszę, skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane jeszcze raz (czat albo infolinia) i przekażemy sprawę do naszego wsparcia. Postaramy się pomóc.
Wniosek oczywiście możesz również złożyć w formie papierowej w naszej placówce bankowej.
19-08-2022 09:49
20-08-2022 10:31
Dziękujemy, że nam zgłosiłaś błąd. Na pewno nim się zajmiemy. Nie w każdym przypadku jesteśmy w stanie wskazać kiedy dokładnie zostanie on usunięty. Możesz być jednak pewna, że pracujemy i staramy się zawsze usunąć usterkę najszybciej jak to jest możliwe.
27-08-2022 22:24
@darkzpf:
Tak jest na stronie błąd - nie da się złożyć wniosku.
Zgłaszałem go 8 sierpnia, ale jak widać do tej pory nie naprawili.
Ja w końcu wydrukowałem i złożyłem pisemnie w oddziale.
Uważaj, tylko na załącznik 1 - ja musiałem donieść drugi egzemplarz jeszcze za współkredytobiorcę. Choć wg mnie nie wynika to z samego wniosku...
Wniosek złożony 8 sierpnia. 25 sierpnia (po 9 dniach roboczych) SMS, że jest gotowa umowa do podpisania. Podpisanie umowy zajęło jakiego 10 minut - nawet udało się z marszu, bez umawiania się na wizytę.
Jedynie co, to SMS przyszedł tylko do żony - współkredytobiorcy...
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024