Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Witam czy miał ktoś podobny problem ze złożeniem wniosku z FWK online?
Przy wypełnianiu dochodzę do momentu współkredytobiorcy dodaje osobę i nie mogę przejść dalej
Proszę o pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
Michalina21
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
29-12-2021
Wiadomość 1 z 9 (2 403 wyświetleń)

Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Tak jest na stronie błąd - nie da się złożyć wniosku.
Zgłaszałem go 8 sierpnia, ale jak widać do tej pory nie naprawili.

Ja w końcu wydrukowałem i złożyłem pisemnie w oddziale.
Uważaj, tylko na załącznik 1 - ja musiałem donieść drugi egzemplarz jeszcze za współkredytobiorcę. Choć wg mnie nie wynika to z samego wniosku...
Odpowiedz
0 Lajków
darkzpf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
18-08-2022
Wiadomość 2 z 9 (2 375 wyświetleń)

Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Oczywiście na infolini twierdzą że wszystko jest w porządku bo wnioski do nich spływają .......
Odpowiedz
0 Lajków
Michalina21
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
29-12-2021
Wiadomość 3 z 9 (2 363 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Sprawdź czy taka sama sytuacja pojawia się niezależnie od przeglądarki czy urządzenia, z którego korzystasz. Jeśli wszędzie będzie to wyglądało tak samo, skontaktuj się proszę z nami ponownie, przyjmiemy zgłoszenie do naszego wsparcia IT. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 9 (2 362 wyświetleń)

Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Próbowałam na wszystkich przeglądarkach a 3 różnych urządzeniach.
Odpowiedz
0 Lajków
Michalina21
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
29-12-2021
Wiadomość 5 z 9 (2 356 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Rozumiem, w takiej sytuacji na proszę, skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane jeszcze raz (czat albo infolinia) i przekażemy sprawę do naszego wsparcia. Postaramy się pomóc. 

Wniosek oczywiście możesz również złożyć w formie papierowej w naszej placówce bankowej.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 6 z 9 (2 342 wyświetleń)

Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Kontaktowałam się wczoraj z infolinią w tej sprawie i zgłosiłam błąd ale nikt nie był mi w stanie odpowiedzieć kiedy on zostanie usunięty... Czy tam w ogóle ktoś pracuje ????
Odpowiedz
0 Lajków
Michalina21
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
29-12-2021
Wiadomość 7 z 9 (2 281 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Dziękujemy, że nam zgłosiłaś błąd. Na pewno nim się zajmiemy. Nie w każdym przypadku jesteśmy  w stanie wskazać kiedy dokładnie zostanie on usunięty. Możesz być jednak pewna, że pracujemy i staramy się zawsze usunąć usterkę najszybciej jak to jest możliwe. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (2 229 wyświetleń)

Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK


@darkzpf:
Tak jest na stronie błąd - nie da się złożyć wniosku.
Zgłaszałem go 8 sierpnia, ale jak widać do tej pory nie naprawili.

Ja w końcu wydrukowałem i złożyłem pisemnie w oddziale.
Uważaj, tylko na załącznik 1 - ja musiałem donieść drugi egzemplarz jeszcze za współkredytobiorcę. Choć wg mnie nie wynika to z samego wniosku...

 

 

Wniosek złożony 8 sierpnia. 25 sierpnia (po 9 dniach roboczych) SMS, że jest gotowa umowa do podpisania. Podpisanie umowy zajęło jakiego 10 minut - nawet udało się z marszu, bez umawiania się na wizytę.

 

Jedynie co, to SMS przyszedł tylko do żony - współkredytobiorcy...

Odpowiedz
0 Lajków
darkzpf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
18-08-2022
Wiadomość 9 z 9 (2 050 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy