Odpowiedz

Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Witam czy miał ktoś podobny problem ze złożeniem wniosku z FWK online?
Przy wypełnianiu dochodzę do momentu współkredytobiorcy dodaje osobę i nie mogę przejść dalej
Proszę o pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
Michalina21
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
29-12-2021
Wiadomość 1 z 9 (3 128 wyświetleń)

Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Tak jest na stronie błąd - nie da się złożyć wniosku.
Zgłaszałem go 8 sierpnia, ale jak widać do tej pory nie naprawili.

Ja w końcu wydrukowałem i złożyłem pisemnie w oddziale.
Uważaj, tylko na załącznik 1 - ja musiałem donieść drugi egzemplarz jeszcze za współkredytobiorcę. Choć wg mnie nie wynika to z samego wniosku...
Odpowiedz
0 Lajków
darkzpf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
18-08-2022
Wiadomość 2 z 9 (3 100 wyświetleń)

Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Oczywiście na infolini twierdzą że wszystko jest w porządku bo wnioski do nich spływają .......
Odpowiedz
0 Lajków
Michalina21
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
29-12-2021
Wiadomość 3 z 9 (3 088 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Sprawdź czy taka sama sytuacja pojawia się niezależnie od przeglądarki czy urządzenia, z którego korzystasz. Jeśli wszędzie będzie to wyglądało tak samo, skontaktuj się proszę z nami ponownie, przyjmiemy zgłoszenie do naszego wsparcia IT. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 4 z 9 (3 087 wyświetleń)

Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Próbowałam na wszystkich przeglądarkach a 3 różnych urządzeniach.
Odpowiedz
0 Lajków
Michalina21
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
29-12-2021
Wiadomość 5 z 9 (3 081 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Rozumiem, w takiej sytuacji na proszę, skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane jeszcze raz (czat albo infolinia) i przekażemy sprawę do naszego wsparcia. Postaramy się pomóc. 

Wniosek oczywiście możesz również złożyć w formie papierowej w naszej placówce bankowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 6 z 9 (3 067 wyświetleń)

Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Kontaktowałam się wczoraj z infolinią w tej sprawie i zgłosiłam błąd ale nikt nie był mi w stanie odpowiedzieć kiedy on zostanie usunięty... Czy tam w ogóle ktoś pracuje ????
Odpowiedz
0 Lajków
Michalina21
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
29-12-2021
Wiadomość 7 z 9 (3 006 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK

Dziękujemy, że nam zgłosiłaś błąd. Na pewno nim się zajmiemy. Nie w każdym przypadku jesteśmy  w stanie wskazać kiedy dokładnie zostanie on usunięty. Możesz być jednak pewna, że pracujemy i staramy się zawsze usunąć usterkę najszybciej jak to jest możliwe. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (2 954 wyświetleń)

Re.: Problem z wnioskiem o wsparcie Z FWK


@darkzpf:
Tak jest na stronie błąd - nie da się złożyć wniosku.
Zgłaszałem go 8 sierpnia, ale jak widać do tej pory nie naprawili.

Ja w końcu wydrukowałem i złożyłem pisemnie w oddziale.
Uważaj, tylko na załącznik 1 - ja musiałem donieść drugi egzemplarz jeszcze za współkredytobiorcę. Choć wg mnie nie wynika to z samego wniosku...

 

 

Wniosek złożony 8 sierpnia. 25 sierpnia (po 9 dniach roboczych) SMS, że jest gotowa umowa do podpisania. Podpisanie umowy zajęło jakiego 10 minut - nawet udało się z marszu, bez umawiania się na wizytę.

 

Jedynie co, to SMS przyszedł tylko do żony - współkredytobiorcy...

Odpowiedz
0 Lajków
darkzpf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
18-08-2022
Wiadomość 9 z 9 (2 775 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam

15-11-2024
Re.: Kredyt hipoteczny a służebność

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i

...

14-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 

13-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy